piątek, 24 czerwca 2016

Holiday Time !

24.06.2016 roku. Godzina 8:54 wspólnie z Pauliną zakończyłyśmy pewien rozdział w naszym życiu, a mianowicie zakończyłyśmy naukę w gimnazjum.

26 osób, 3 lata nauki, wzloty i upadki, wspólne imprezy, wsparcie i kłótnie, kupa śmiechu i kilka chwil smutnych. Tak mogę podsumować moją ( byłą już) klasę.

Dzisiaj był ostatni raz, kiedy spotkaliśmy się w takim gronie. Każdy udaje się w inną stronę. Jedni idą do popularnych szkół zawodowych, drudzy do technikum, a jeszcze inni do liceum.

Od września czeka na nas nowa szkoła, nowa rzeczywistość. Będą na nas czekać nowi nauczyciele jak i nowi znajomi. Sama jestem ciekawa jak to będzie :D


Z jednej strony w końcu upragnione wakacje, a z drugiej... cierpienie ? Tak to dobre słowo. Rozstałam się z Pauliną i Szymonem i już nie będzie jak kiedyś.

Szczerze mówiąc te 3 lata bardzo szybko mi minęły :) Pamiętam jak to było na wakacjach w 2013 roku, kiedy to z Pauliną cały czas mówiłyśmy jak to będzie, na które konkursy ja będę jeździć,a na które ona i w końcu okazało się, że na żadne nas nie zabierali.
A teraz parę słów do wyżej wspomnianych :)


Paulinko dziękuję ci za te wszystkie chwile. Wiele razy ratowałaś mnie dając spisać zadanie czy też podpowiadając na sprawdzianie. W podstawówce nie byłyśmy przyjacielsko nastawione do siebie, ale teraz wiem, że jednak pomimo różnic jesteś moją siostrą ♡  Pomimo tych wszystkich kłótni zawsze byłyśmy obok siebie, pomagałaś i pomagasz mi w trudnych momentach. To dzięki tobie staram się być lepszą. Dzięki za te tysiące wiadomości o wszystkim :D Za te zdjęcia ♡ I za tych naszych braci SW :D  Kocham Cię mój synu :*

Wiem, że Szymon tego nie przeczyta, ale jemu też dziękuję ♡ Dziękuję za te setki godzin spędzonych w jednej ławce, za te malunki nutrii w zeszycie z matematyki i mogłabym tu wymieniać jeszcze więcej, ale jeden wpis to za mało :) Kocham Cię rumuński bracie ♡

Paulina właśnie siedzi w autobusie i jest w drodze do Niemiec. Póki co jestem przez 3 tygodnie sama, ale to nic! Nie będziemy się nudzić, prawda ?

I już Wam mogę zdradzić, że za 3 tygodnie pojawi się moja recenzja Mel B Challenge i już Wam powiem, że widzę efekty, ale póki co będzie to tajemnica.

Wkrótce pojawi się materiał, w którym przejdę małą metamorfozę, a i Paulina się załapie w poście :D

Dziękuję wszystkim osobom, które dotarły do końca wpisu :D Oczywiście możecie podsunąć nam pomysły na posty, napewno coś wykorzystamy :D Zapraszamy także do obserwacji :)

Enjoy Gonzo !
Paputeq



43 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że w nowej szkole również trafisz na wspaniałe osoby :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny oraz życzę udanych wakacji ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, tak słodko to napisane! pozdrawiam Was cieplutko i życzę Wam odnalezienia w nowej szkole ;) typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu przez ciebie kolejny raz w tym dniu placze 😭 Fajnie sie tak bawić? Ja tez cie kocham siostroo ❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przepraszam :( Miłej podróży :*

      Usuń
  4. Super zdjęcia :)

    Klikniesz w te dwa linki? Odwdzięczam się :)

    http://www.sammydress.com/product1768556.html?lkid=342407

    http://www.romwe.com/Grey-Knotted-Crop-T-Shirt-p-147840-cat-669.html?utm_source=bedifferent-ania.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=bedifferent-ania

    OdpowiedzUsuń
  5. W nowej szkole też poznasz nowe osoby ale warto pamiętać o tych z którymi już się "pożegnaliśmy" :)
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. pamiętam jak ja kończyłam gimnazjum, było smutno, ale odwiedzam moje gimnazjum
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie napisany post :)
    No to najgorsze jak trzeba rozstać się przyjaciółmi :/ Mam nadzieję, że oni przeczytają tego posta <3
    Zapraszam :D Poklikasz? -Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny post, przykro mi z tego powodu.
    Też musiałam się w tamtym roku rozstać z kolegami .
    Proszę zmniejsz banner od NIKbutik ,ponieważ zasłania trochę tekstu.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmniejszone ! :D Dziękuję za tą małą uwagę :D

      Usuń
  9. W tym roku skończyłam gimnazjum i jest mi smutno, bo bardzo przywiązałam się do mojej (byłej) klasy. Czasem koniec to nowy początek:D
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w tym roku skończyłam liceum, wydawało mi się, że jakoś bardziej będę to przeżywać, ale całe zakończenie minęło mi z uśmiechem. Wiem, że osoby które tam poznałam bliżej zawsze przy mnie będą, pomimo, że pójdziemy na różne studia :P

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja gimnazjum kończyłam rok temu - od tamtej pory czas jakby szybciej zaczął lecieć... miniony rok szkolny przeminął mi niezwykle prędko! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdro!
    z chęcią wróciłabym do tych czasów, kiedy były wakacje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. W nowej szkole na pewno poznasz wiele nowych osób, myślę że skończenie gim. nie kończy przyjaźni - na pewno nie ;)
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w tym roku również zakończyłam szkołę. Najgorszy jest moment, w którym trzeba się pożegnać ze wszystkimi przyjaciółmi ;(
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. jak ja kończyłam gimnazjum mega mega się cieszyłam : DD

    www.ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja za rok kończę gimnazjum... 8 lat z tymi samymi osobami :(((
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Gimnazjum mam już dawno za sobą :D Życze udanych wakacji, świetne zdjęcie :)
    Zapraszam-Mój blog
    jeśli Ci sie spodoba zachęcam do obserwacji to da mi dużo motywacji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ojeja ja rónież ten etap mam dawno za sobą i tak sobie teraz myślę kiedy to było :D i trochę Ci zazdroszczę .. :)
    pozdrawiam!! :*

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. udanych wakacji! ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Będąc w 3 klasie czułam się strasznie wśród tych młodszych uczniów... :D Z klasą zżyta też nie byłam. Podczas, gdy inni płakali ja cieszyłam się wraz z koleżanką, że w końcu koniec gimnazjum :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Udanych wakacji! ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post! Obserwuję, i życzę udanych wakacji!
    Be Beauty (klik)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja wychodząc z gimnazjum zaczęłam nowy etap i powiem szczerze, że lepszy od tego, który pozostawiłam za sobą. Moja klasa pozostawiała wiele do życzenia. Nie mogłam się w niej odnaleźć. W liceum to się zmieniło mam ludzi, na których zawsze mogę polegać.
    Pamiętaj, że kontakt nie musi się urywać. Możecie się spotykać, rozmawiać przez wszelakie komunikatory. Wiem, że to nie to samo co widzieć się codziennie, przeżywać każdego dnia, o każdej porze wspólne, niezapomniane chwile. Ale zawsze coś! Trzymaj się i pamiętaj, że prawdziwi przyjaciele będą z Tobą na zawsze!
    Pozdrawiam
    Aureleei(klik)

    OdpowiedzUsuń
  25. Życzę powodzenia w nowej szkole ja przechodziłam to w tamtym roku w tym obyło się bez łez na szczęście :)

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  26. To, ze rozstajecie się z powodu innych szkół dalej będziecie mogli utrzymywać kontakt. W nowej szkole pewnie tż najdziesz ludzi, którzy cię polubią
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Życzę, abyście nie urwali kontaktu między sobą z powodu nowych szkół ;)!
    Obserwuję :)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Takie rozstania są najgorsze, jednak warto pamiętać, że pozna się wiele nowych osób :)
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  29. To nic tak strasznego jak się wydaje, poznasz wiele nowych ciekawych osób :) udanych wakacji! :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  30. ja już strasznie chciałabym skończyć gimnazjum, ale niestety jestem dopiero w 1 klasie
    http://nicniejesttakiesame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. W liceum będzie o wiele lepiej, uwierz. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Czas szybko leci, a dalsza nauka to już w ogóle. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Powodzenia w nowej szkole!
    Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny post, może i kończysz gimnazjum, ale przyjaciół nadal będziesz miała :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  35. gimnazjum to wspaniały okres, a przyjaciele pozostaną, nawet jeśli będziecie się rzadziej widywać:)
    http://nataliatarka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Życzę powodzenia w wybieraniu szkoły! :) Ile ja bym dała, żeby wrócić do gimnazjum. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Czytam już enty post dotyczący kończenia szkoły, zamykania jakiegoś rozdziału w swoim życia i ja naprawdę nie mam bladego pojęcia co ja zrobię za rok :) Trzymam kciuki za nową szkołę!

    Może wpadniesz na relację z procesu przekształcania się mojego bloga z zwykłej strony na podróżny pamiętnik :) Kreta + Santorini = Grecja 2016

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  38. Gimnazjum dla mnie to był wyjątkowy czas. Niektórzy przyjaciele pozostaną w naszym życiu, inni niestety już nie. :)
    Udanych wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)
Komentować może każdy :)
Przyjmujemy wszystkie opinie :)