czwartek, 30 czerwca 2016

Summer Tag !

Pijąc koktajl z moich ukochanych truskawek wpadłam na pomysł, aby napisać taki luźniejszy post :)
Są wakacje, mózg nie pracuje tak ciężko jak przez ostatnie miesiące, a i czas spędza się inaczej :D
Bez zbędnego ropisywania się.
Zaczynajmy Summer Tag ! :D



Wolisz upalne czy chłodne dni ?
Osobiście lubię, gdy jest upalnie :) Nie lubię chłodnych dni.


Buty idealne na lato ?
3 razy trampki ! :D Przechodzą dalej.

Czy byłaś kiedyś nad morzem ?
Byłam. Miałam to szczęście być nad naszym, polskim morzem :D

Które miejsca kojarzą ci się z latem ?
Hiszpania, Kanary i oczywiście Hawaje.

Wybierasz się gdzieś w wakacje ?
Najprawdopodobniej nad jezioro. Bite 2 tygodnie leniuchowania nad wodą.




Ulubiony smak lodów ?
Truskawkowe :3

Ulubiony letni owoc?
Arbuz, a tak bardziej letni to ( uwaga zaskoczę Cię!) truskawki !

Ulubiony kolor paznokci ?
Czarny oraz miętowy :D

Szorty, sukienka czy spódnica ?
Opcja numer 1 :)

Jak wyobrażasz sobie te wakacje ?
Mam zamiar czerpać przyjemność w pełni. Nic mnie w tym roku nie będzie ograniczać!
 
Będziesz pisać posty w wakacje ?
Mam zamiar, ale co z tego będzie zobaczymy.

Ulubiony letni napój ?
Żadne koktajle nie smakują tak jak w lato.

Ulubiona fryzura na lato ?
Wysoki kucyk, kok lub warkocz :D

Malujesz się w lato ?
Maluję się okazjonalnie, więc nie.

Ulubiona pora dnia ?
Wieczór. Idealna pora na bieganie czy też spacer.


Grill czy ognisko ?
Ognisko. Jeszcze nad jeziorem, kiedy wszystko smakuje i wygląda inaczej.

Strój na lato ?
Bokserka, szorty oraz trampki, zdecydowanie :)



No i to by było na tyle w tym poście :) 
Do następnego! 
Paputeq

*Jeśli blog Ci się podoba, zaobserwuj :) * 
*Paulina wróci dopiero 18.07.2016 *
*Edit: Kolor zmieniony *

Życzę wszystkim udanych wakacji!



71 komentarzy:

  1. Świetny post - bardzo ciekawy tag! ^^
    Truskawki i arbuz - też uwielbiam :D
    Udanych wakacji! :)
    Pozdrawiam i zapraszam,
    vthetoria.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny Tag
    Też lubię mieć na paznokciach kolor miętowy.
    Serdeczne pozdrowienia
    Udanych Wakacji
    Zapraszam: https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super tag! Również uwielbiam truskawki i nie wyobrażam sobie bez nich wakacji :))) pozdrawiam, typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze przez ten kolorek cięzko czyta się odpowiedzi ;)
    również uwielbiam truskawki, wolę szorty i lubię miętowy na paznokciach :D
    pozdrawiam!

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post! :) Świetne odpowiedzi, choć ciężko się czyta :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tag, też uwielbiam koktajle <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię tagi ;) A szczególnie wakacyjne!
    Be Beauty (klik) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. AA kocham arbuzy!
    Wieczory są najbardziej wyjątkowe w lato!
    Fajny Tag :)
    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Koktajle truskawkowe sa najlepsze :3 !
    Trampki zdecydownie wygrywaja jesli chodzi o lato.

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Też przed chwila piłam koktajl, tylko z bananów i czereśni, ostatnio kombinujemy z siostrą pod względem smaków. :D O tak, mnie Hawaje także kojarzą się z wakacjami. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam już ten tag, bardzo fajne odpowiedzi:)

    Możesz poklikać w linki w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię czytać takie tagi :)
    Pozdrawiam :*

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kilka odpowiedzi mam podobnych :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ognisko też wolę, ale grill wiadomo - łatwiejszy jest do zrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również zdecydowanie wole ogniska ;)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  16. Lody truskawkowe są mega! Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny tag i na wiele pytań odpowiedziałabym tak samo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny tag! Do ulubionych owoców również mogę zaliczyć truskawki i arbuza! Zazdroszczę wyjazdu nad jezioro *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje odpowiedzi są podobne, takim tagiem fajnie zacząć wakacje
    Mój blog zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie zgadzam się. Ognisko najlepsze <3
    pozdrawiam xx
    in-the-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Strój na lato trafny :D
    również udanych wakacji życzę :D

    grlfashion.blogspot.com
    odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wolisz upalne czy chłodne dni ? upalne


    Buty idealne na lato ? baletki

    Czy byłaś kiedyś nad morzem ? mam do morza 3 km, ale rzadko chodzę

    Które miejsca kojarzą ci się z latem ? egipt

    Wybierasz się gdzieś w wakacje ? nie

    Ulubiony smak lodów ? wodne

    Ulubiony letni owoc? czereśnia

    Ulubiony kolor paznokci ? niebieski

    Szorty, sukienka czy spódnica ? sukienka

    Jak wyobrażasz sobie te wakacje ? szalone

    Ulubiony letni napój ? radler

    Ulubiona fryzura na lato ? spięte

    Malujesz się w lato ? zawsze

    Ulubiona pora dnia ? wolne popołudnie


    Grill czy ognisko ? grill

    Strój na lato ? sukienka

    Marzenie? wygrana w lotto

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie tu u Ciebie :)
    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. tak czytam, czytam i gif z lodzikami, zjadłabym :3 Świetny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. tak czytam, czytam i gif z lodzikami, zjadłabym :3 Świetny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny tag, bardzo lubię je czytać ;)
    http://believeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe odpowiedzi :) Wiele z nich pasuje do mnie :D
    Udanych wakacji :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też kocham arbuza!

    Odpowiadam na każdą obserwacje.
    claudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny post na rozpoczęcie wakacji!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, Już dziś nowy post!
    aureleei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny ten tag ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wydajesz się bardzo fajną, pozytywną dziewczyną ! Będę tu zaglądac :P/
    http://noa-artpage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. tez całe wakacje chodze w trampkach,w sumie to cały rok chodze w trampkach XD
    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny pomysł na post. Poza tym naprawdę świetny blog, zostaję na dłużej, obserwuję! Oby tak dalej :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - http://magda-ola.blogspot.com/2016/05/what-will-they-think-about-me.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Super pomysł na post :) Osobiście bardzo lubie tego typu tagi :D
    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajnie odpowiedziałaś na pytania ;3
    http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny tag ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja cały rok w trampkach XD
    Ciekawy pomysł na post :*
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też wolę szorty :)

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym:
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. mega zrobiłaś te gify ze zdjęć z sieci:) na prawdę- bardzo mi się podobają

    http://mamariw.blogspot.com/2016/06/cullotte-how-to-wear-it.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja w lecie stawiam na klapki, trampki adidasy nie bardzo, gorąco mi w nich..;/
    Też jadę nad jeziorko!<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajny pomysł na TAG, jak dla mnie też trampki są najlepsze na lato :)
    Zapraszam do mnie: modowajoanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja w wakacje chodze w japonkach albo jakichs klapkach oczywiscie zalezy od pogody i miesca gdzie jestem bo po ogrodzie chodze na bosaka :D
    Bardzo fajny TAG i fajne odpowiedzi dzieki nim mozna cie poznac lepiej <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  43. Też chcę zrobić ten TAG :) Miałam to już w planach. Co do Twojego to jest fajny.
    Pozdrawiam,
    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. super tag, bardzo go lubię :) na niektóre pytania odpowiedziałabym bardzo podobnie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawy tag!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  46. super odpowiedzi, tez najbardziej lubie lody truskawkowe :))

    obserwuje
    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny tag! Miło czytało się odpowiedzi :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  48. lody, lody i ognisko z kiełbaską mniam mniam
    zapraszam do obserwowania http://fantastic-brand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny tag! Uwielbiam arbuzy :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  50. Swietny tag! Jakos tak poczulam to lato (mimo ze za oknami mam 13!!!! stopni..). U mnie rowniez truskawki gora. Ahh slonce, jezioro i dobra ksiazka, to jest to :D

    Udanych wakacji Ci zycze + obserwuje ;)
    Wpadnij do mnie jak bedziesz miala czas
    Pozdrawiam

    https://pepilio.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  51. Ciekawy tag ! :)

    tworczo-pisane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. też kocham koktajl z truskawek ♥ również mam zamiar czerpać je pełnią korzyścią! Matko wieczory są takie cudowne *-* w szczególności kiedy jest już ciemno i tak cieplutko <3
    Trzymaj się i zapraszam
    vatacukrowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Ciekawe odpowiedzi. Truskawki i arbuzy- pycha. :) Zdecydowanie również wolę ognisko od grila.
    Pozdrawiam i zapraszam:

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  54. Też wolę upalne dni i ognisko zamiast grilla. Fajny taki luźny tag :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  55. Też wolę ognisko i trampki :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest stron - kilk!

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo mi się podoba Twój post ! Świetne gify :)

    Dopiero zaczynamy ale serdecznie zapraszam :)

    Dan&Alex

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja też zdecydowanie bardziej wolę ogniska :) Co do upalnych dni to nie cierpię ich

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  58. Trampki są super i są to tak uniwersalne buty że można w nich przechodzić wiosnę, lato i jesień ;D ♥

    https://alazielinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Na kilka pytań odpowiedziałabym tak samo :)
    http://official-natalia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Zapowiadają się świetne wakacje! Udanego wypoczynku nad jeziorem!

    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  61. Ciekawe odpowiedzi, może i ja zrobię taki TAG.

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  62. Właśnie tego szukałam! Zrobię taki TAG u siebie. Jeśli chcesz - zajrzyj później tu: :)
    http://helloimhoyden.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  63. Super blog zapraszam do mnie susia.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)
Komentować może każdy :)
Przyjmujemy wszystkie opinie :)