poniedziałek, 11 lipca 2016

Holidays so beautiful

Witam Cię człowieku !

Jak Wam mijają tegoroczne wakacje ? Wyjeżdżacie gdzieś  czy może zostajecie w domu ?

Szczerze mówiąc, jestem bardzo zadowolona z tego wolnego czasu. Już w piątek dowiem się czy zostałam przyjęta do nowej szkoły, a z tego co wiem połowa absolwentów z naszego powiatu składała papiery właśnie do II LO ( w sumie ok. 480 osób na 160 miejsc) .



W ostatnim czasie przerzuciłam się na rower. Jak ja tęskniłam za tym wszystkim ! :D 
Wczoraj przejechałam się (znów) do Czech i wiecie co ? Od razu poznałam, że wyjechałam z Polski, a wiecie po czym ? Po stanie nawierzchni ;)



Ostatnio udało mi się pojechać nad jezioro. Razem z tatą spędziłam cudowne 6 godzin z wędką w dłoni :) Nawet znalazłam nowego kolegę, a co ! A mianowicie żabę. Towarzyszyła mi przez większość czasu i czekała na kąski ;)
Czyli wakacje spędzam dość aktywnie !


Nie będę więcej Was zanudzać ;) Może teraz Wy podzielicie się z nami swoimi przeżyciami ? Chętnie przeczytam ! :)

I już z góry dziękuję za każdy komentarz :) Nawet nie wiecie jaki mi się banan na twarzy pojawia ! :) Nigdy nie myślałam, że będę się cieszyła z paru słów, a jednak ! Jesteście wielcy !
Dziękuję, że jesteście z nami i zapraszam do obserwacji :)

Paputeq

80 komentarzy:

  1. Ciekawe zdjęcia. Fajnie, że aktywnie spędzasz czas. Też lubie wsiąść na rower i się przejechać po wsi. Prosto przed siebie...
    Aktywność w wakacje to podstawa.

    Co do banana na ustach. ;) Mam tak samo każdy czytelnik i każdy komentarz to kolejny powód do uśmiechu.

    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!

    Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej, zapraszam też na ig u fb, wszystkiego dowiesz się w najnowszym poście. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już w tamten piątek wiedziałam czy się dostałam, czy nie, wszystko pewnie od miasta zależy :) Trzymam kciuki!! :)

    Z chęcią dołączam do grona obserwatorów :)
    http://pospolitaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post. So lovely!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  4. Great pics! ^-^
    Nice blog, dear!

    www.caterina-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Ja chodzę do pracy, ale mam nadzieję, że pod koniec sierpnia uda mi się gdzieś pojechać na kilka dni :) Trzymam kciuki! Na pewno się dostaniesz do szkoły :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. No rzeczywiści, ja również uwielbiam wakacje! Aktualnie siedzę w domu i leniuchuję ale wkrótce zamierzam zrobić coś wymagającego większej ''roboty'' hah :D Cudowne zdjęcia!

    Pozdrawiam, typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki, żebyś dostała się do swojego wybranego liceum :)
    Pozdrawiam :* Scobre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię jeździć rowerem :). Wspaniałe zdjęcia :)
    www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi mijają nawet dobrze ;) byłam już na kilku koncertach, a niedlugo pojadę nad morze i na kolonie. ;)
    Zapraszam na jej bloga
    xcysiaxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej hej, witam cię bardzo serdecznie, chciałam cię jedynie poinformować, że zostałaś nominowana do LBA, szczegóły na moim blogu > typoweblog.blogspot.com

    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie tylko praca i nadgodziny tzeba zarobić by się usamodzielnić :D
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne zdjęcia! Również w tym roku idę do nowej szkoły ^.^ Ja się dostałam, pewnie Ty też się dostaniesz :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jak na razie siedzę w domku, ale mam plany na przyszły tydzień :) Poznań, Szczecin i Świnoujście ! Ja ostatnio miałam wyniki i na szczęście się dostałam, trzymam kciuki za ciebie!

    http://chirkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. powodzenia! na pewno dostaniesz się do wymarzonej szkoły! a rower? wiem o czym piszesz, jestem zakochana w swoim haha ; )

    www.ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w tym roku idę na studia, o ile się dostanę ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. No to rzeczywiście mnóstwo osób! Oby się udało ;) Ładne zdjęcia!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  17. Też właśnie wróciłam do roweru. Uwielbiam przejażdżki na nim, można odetchnąć od wszystkiego :)

    Buziaki ♥
    WSPOMNIENIA Z BUDAPESZTU - KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie same nuudy :p Przyjaciele wyjechali , a ja leżę chora w łóżku :/

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie wakacje pracowicie i szczerze zazdroszczę Ci takiego aktywnego dnia na rowerze czy innego leniwego zajęcia. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Powiem Ci, że wybrałabym się nad jezioro :D

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja czekam na info czy dostałam się na studia :D Te które chciałam :P Moje wakacje są zróżnicowane, kiedy wyjeżdżam ciągle jestem w biegu, cały czas coś robię. Ale kiedy jestem w domu, to lenię się jak nigdy :)

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wakacje jak na razie mijają spokojnie i nawet lekko nudnawo, ale nie narzekam aż tak bardzo ;)

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę, też bym chciała wsiąść na rower i pojechać do Czech :D Niestety mieszkam na drugim końcu Polski i nawet nie mam o czym marzyć:(

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :)
    www.vic-00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz fajnie ...
    Też bym chciała tak po prostu jechać sobie na rowerku do Czech. Ja niestety do Czech samochodem mam 5 godzin.
    A rowerem to chyba bym miała z 10
    Świetny Post , a co wyjazdu w poniedziałek już wyjeżdżam nad Bałtyk :)
    Pozdrawiam
    Mój Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. O jakie ładne zdjęcia.

    http://emiliamccurdy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Spędziłam na razie dwa tygodnie w Wiśle, teraz szykuję się na wypad do Chorwacji :D
    Udanych wakacji!
    Pozdrawiam, lifebystone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Długo czekasz, ja już 1 lipca wiedziałam, czy się dostałam :D Życzę, abyś była w tej 160-tce. Wakacje spędzam spontanicznie. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne zdjęcia! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Z chęcią bym też pojeździła na rowerze, ale niestety w moim mieście nie ma, gdzie jeździć..
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam nadzieje ze sie dostalas do tego liceum! <3
    Ja boje sie jezdzic na rowerze mam uraz bo wiele razy siostra we mnie wjechala i wiele razy mega sie wywrocilam dlatego mam jakies objawy lekowe jak pomysle o rowerze! :/
    Jak bylam mlodsza pare razy wedkowalam z tata i bardzo dobrze to wspominam1 :D Swietnie ze spedzasz te wakacje tak aktywnie!
    Ja leniuchuje, objadam sie dobrymi rzeczami i czuje sie jak w raju <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjęcia;) w weekend wyjeżdżam i pewnie przywiozę tonę swoich

    madzik-world.blogspot.com
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  32. Taaak rower jest najlepszy :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne zdjęcia :)
    Ja już w tym roku byłam w górach, ale w sierpniu jadę chyba jeszcze raz :)

    Poklikasz nam w linki w najnowszym poście? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  34. No gratulacje tak świetnie zapowiadających się wakacji. Ja już się w sumie pogodziłam że dopóki nie skończę szkoły o jakichś ciekawych i ekscytujących wakacjach mogę tylko pomarzyć. Pierwszy raz jak miałam jechać na kolonię - byłam podekscytowania. Teraz mam jechać na kolonię 3 raz w życiu... I mi się nie chce... Wiem dokładnie co mnie czeka, to nudne :/.

    Zapraszam na bloga... Oraz... LBA!! Zapraszam Cię serdecznie na wzięcie udziału ^.^:
    http://zumennople.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. To podobnie jak ja! Potrafię cały dzień spędzić na rowerze i jeździć po wsiach jakie są w około mojego miasta. ;)
    Do Czech mam niedaleko bo mieszkam w Zgorzelcu (niedaleko od miejsca gdzie 3 państwa się stykają czyli Polska Niemcy i Czechy właśnie).
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Jejku szkoda, że tu nie mam roweru :/ Jak wrócę do Polski na pewno pojade na jakąś przejażdżkę :)

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  37. Właśnie ja nigdy nie byłam na rybach i też bym chciała pojechać kiedyś i posiedzieć z wędką nad jeziorem, jakie to musi być relaksujące i oczyszczające dla ciała i duszy doświadczenie :) Ja jestem bardzo niecierpliwa to i pewnie nad tą cechą można ładnie popracować wędkując :) Całusy

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne zdjęcia! Mi by się nie chciało tyle wędkować :D

    Pozdrawiam i zapraszam: mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Tak sobie możesz jeździć do Czech? :) ja w wakacje siedzę na wsi u dziadka :)

    Truskaweczka (klik) NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę :D Razem z przyjaciółmi organizujemy wypady ;) Tylko wiadomo trzeba mieć ze sobą dowód :P

      Usuń
  40. Też składałam papiery do II LO i naszczęście przyjęli mnie bez żadnego odwołania.
    Śliczne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Super zdjęcia ;) Ja też uwielbiam jeździć na rowerze ;)
    Dzięki za odwiedziny
    + obserwuję
    Zapraszam
    jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. super! mam nadzieję, że dostaniesz się do lo. A 6 godzin z wędką o nie, ja po 30 min mam dość :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Też idę po wakacjach do liceum :) W piątek się dowiem, czy się dostałam :D

    Obserwuję;)
    http://julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajnie, że wakacje spędzasz aktywnie ^^ Ja prawdopodobnie wyjadę w góry ^^ Żabka jest słodka :D Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. ja jak na razie siedzę w domu, ale pod koniec lipca wybieram się do Chorwacji :)
    również na razie spędzam te dni wolne aktywnie, tak trzymać!
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam nadzieje że ci się uda tam dostać :)

    Dzięki za komentarz ,
    Zapraszam Cię również do konkursu :* - http://sisterschannelfashion.blogspot.com/2016/07/flower-on-nail-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Ło... fajne zdjęcia ♥


    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!
    http://anjaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja niedlugo wybieram sie nad morze. Sliczne zdjecia.
    Jestem wdzieczna za kazdy komentarz i subskrybcje.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  49. W Niedziele wróciłam z nad morza, niestety miałam kiepską pogode ;C
    Blackminniee

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajna wycieczka nawet.
    Rowerkiem jeżdżę już od hu hu hu i jeszcze trochę. 8? 9lat? Może więcej. Raz zrobię 5 km, a raz 300km... Tak czy siak jeździć lubię. Opok fotografii jest to moja druga pasja. Pożywka dla ciała.
    Wędkować co prawda nie za bardzo lubię, choć uważam że to świetna rzecz, jeśli tylko opiera się na siedzeniu i podziwianiu krajobrazu.
    A co do stanu dróg - jak wracam gdzieś z Polski do domu to swoje miasto rozpoznaje po tym, że samochód zaczyna podskakiwać i bujać. Nie wiem jak, ale takie rzeczy zaczynają sie zawsze na wysokości znaku ŁÓDŹ. Niestety z tego co widzę, to już niedługo. Pół miasta rozkopane, bo nowe drogi kładą. Pierwsza dziura już nie będzie równoznaczna z "jestem w domu". :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    CALLOFBEAUTY

    OdpowiedzUsuń
  52. ja nie lubię jeździć rowerem
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. rower, rower, rower uwielbiam!
    http://dyed-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Lato to najlepszy czas na aktywne spędzanie czasu :)
    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  55. A ja w wakacje cenie sobie odpoczynek :> dobra książka i koktajl z letnich owoców to idealne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  56. Ojej, ja nie przepadam za łowieniem ryb, bo powinno zachować się ciszę, ale jest to bardzo wymagający sport :) Ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Mi już niestety wakacje się kończą bo od poniedziałku idę do pracy :) Fajnie, że przerzuciłąś się na rower u mnie niestety pogoda jest beznadziejna i nie da się jeździć :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  58. Miło spędzony czas! Rower i ryby to coś dla mnie.
    Udanego weekendu!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  59. Super zdjęcia :)
    Klikniesz w link na dole ? Odwdzięczam się :)

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/07/lovely-white-blouse.html

    Co powiecie na wspólną obserwacje ? :)

    OdpowiedzUsuń
  60. świetne zdjęcia ;) u mnie teraz brzydka pogoda i nie da się wyjść na rower ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetne zdjęcia :) Mam nadzieje, że dostałaś się do wybranej szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja również jeżdzę na rowerze dużo :). Trzymam kciuki, żebyś się dostała :)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Też bardzo lubię jeździć rowerem. A co do stanu nawierzchni masz rację - po tym od razu można się dowiedzieć, że jesteś w Polsce :D

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. To świetnie, że udaje Ci się tak aktywnie spędzać te wakacje! Moje wyglądają troszkę bardziej leniwie, ale nie narzekam ;D

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  65. I jak udało się dostać do LO ?
    ja też niedawno dowiedziałam się że dostałam się do lo, z czego się bardzo cieszę.
    Jeśli chodzi o wakacje to ja nie mam za wielkich planów, ale wszystko wyjdzie na spontanie :)
    pozdrawiam <3

    http://gzuzanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście udało :) Profil biologiczno-chemiczny czeka już na mnie :D
      Pozdrawiam ! :D

      Usuń
  66. U mnie też dużo się dzieje!♥

    http://mary-em.blogspot.com/ zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  67. Wakacje warto korzystać bo ja teraz tylko mam urlop . Teraz żałuję , że nie mam już wakcji . Świetne zdjęcia

    Zapraszam do poklikania
    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. A gdzie stan nawierzchni był lepszy? ;p
    Ja na początku wakacji wyjechałam do Torunia i odłączyłam się od Internetu i telefonu. Teraz nadrabiam blogowe zaległości ;p


    ADA ZET

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja swoje wakacje spędzam niestety w pracy, ale pewnie we wrześniu gdzieś wyjadę :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)
Komentować może każdy :)
Przyjmujemy wszystkie opinie :)