poniedziałek, 25 lipca 2016

Sweethearts July+ Recenzja



Witam was :D 
Po długiej przerwie z powodu mojego wyjazdu,wróciłam i postanowiłam jako pierwszy post ( od tego czasu) dodać Wam Ulubieńców Miesiąca. Tak naprawdę, na każdym innym blogu taki post jest początkiem serii, u nas tak nie będzie :) 
Piszę ten post jako ulubieńcy, ponieważ po każdym moim wyjeździe (do Niemiec), wracam z dwiema walizkami więcej, a nie chcę zanudzać Was tym wszystkim co się stało i jeszcze zdjęciami, po prostu było by tego za dużo jak na jeden raz. 
Ten post pod względem ilości słów będzie krótszy niż inne, bo po prostu... w sumie to w tym poście chodzi o pokazywanie rzeczy :D 
A tak serio to przez te 3 tygodnie tyle się zmieniło nabyło nam obserwatorów, wyświetleń. Kamila się tak postarała, że po prostu czuje się gorsza :/ 
Tak, więc przechodzę do dalszej części. 
Nie mam wielu ulubieńców, których przybyło mi w tym miesiącu, ale myślę, że są to rzeczy godne polecenia... więc zapraszam : 

KOSMETYKI:

Jest to Perfum Tommy'ego Hilfiger'a ( jeśli tak to się pisze) Miss Rose Land. Perfum dostałam, ale bardzo mi sie podoba :D Ma ostry zapach, który długo utrzymuje się na skórze. No widziecie, nawet za bardzo nie wiem jak go opisać :D 

CIUCHY: 

Sweter, a bardziej narzuta, którą można wykorzystać ubierając ją na bezrękawnik, bluzkę na szelkach. Jak zauważyłam ją w sklepie (TAKKO) od razu musiałam ją wziąć.
Długo  namawiałam moją mamę, żebym mogła ją kupić i w końcu mi się udało :) Ona strasznie nie lubi tego typu ubrań, bo uważa je za niepotrzebne, ale mi sie bardzo podobają z powodu tego, że nie dość, że  wspaniale się prezentują to jeszcze jak będzie cieplej można je ściągnąć :)) 

Następne i zdecydowanie najlepsze - moje buty <3 Kupiłam je w przecenie i to sporej bo -40 zł :D Po raz pierwszy kupiłam tam buty i po raz pierwszy jestem tak szczęśliwa z kupienia czegokolwiek. Są to buty lekkie, sportowe i jaskrawe ! Chociaż zdjęcie tego nie oddaje i są już troszkę  brudne, bo chodzę w nich cały czas, to naprawdę robią wrażenie :)) Kupiłam je w irlandzkim sklepie, który podczas wakacji ma niesamowite przeceny. Wszystko kosztuje tam 3-10 Euro, a to naprawdę mało.

GADŻETY : 

Słuchawki, które dostałam od mojego brata. Pierwszy raz mam tak duże słuchawki, bo według mnie są nie przydatne.. po prostu wole mniejsze, w których mogę wychodzić na zewnątrz. W tych korzystam tylko w domu i muszę przyznać, że mają niesamowity dźwięk i gdybym znalazłam w sklepie mniejsze (z dokładnie takim samym dźwiękiem) wydałabym każde pieniądze.


Tak na serio nie mam pojęcia jak to nazwać, po prostu duży futrzany breloczek :D Zauważyłam go w sklepie z biżuterią i urzekło mnie to :D Miłość od pierwszego wejrzenia hahahah... niestety według mojej mamy nie opłacało mi się kupić czegoś takiego za 13 Euro = 52 zł (nie lubię cen w Niemczech). Kilka dni później pojechaliśmy do tego irlandzkiego sklepu, z którego mam buty wyżej, PRIMARKT, a tam co ? Dokładnie ten sam za 3 Euro czyli ok. 12 zł i wtedy musiałam to kupić. Teraz się z tym nie rozstaje :) 

PIOSENKA MIESIĄCA ; 
Dwie piosenki zajmują to miejsce 
Dlaczego te dwie ? Myślę, że tak samo jak u mnie, tak u Kamili te dwie zajmują to miejsce. W tych piosenkach i znaczeniu chodzi nam o kogoś.. dwie specjalne osoby :) 
KSIĄŻKA MIESIĄCA : 
Zdecydowanie jedna na to zasługuje. Jest to druga z dwóch części tej trylogii (?), nie wiem czy już to się zalicza do trylogii. Jest to książka Wybacz, ale chcę się z tobą ożenić. Zdecydowanie najlepsza jaką w życiu czytałam. Pierwsza część jest tak samo świetna, ale zaczęłam czytać od drugiej części i poprostu złapała mnie za serce. To że między nimi jest 20 lat różnicy,a to jest taka wielka miłość .. Boże. Ona 17 lat, On 37, a łączy ich coś niezwykłego - miłość od pierwszego spotkania ? Zderzenia ? Nie będę Wam opisywać całości, bo trzeba  to samemu przeczytać. Książka jest autora Trzech metrów nad niebem i Tylko ciebie chcę. Federico Moccia. 


KONIEC!
Myślę, że nie zawiedliście się na mnie po takiej długiej przerwie! 
Do następnego !!!


Dopisek od Kamili: Stara kto Cię polskiego uczył ? 31 błędów poprawiłam :P




69 komentarzy:

  1. Fajnie, że wróciłaś z pomysłami na nowe posty!

    Pozdrawiam Was serdecznie i czekam na nowe posty!

    |MÓJ BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post;)
    https://szanujwspomnienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna ta narzutka :o

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam książkę, i mi też się spodobała
    Be Beauty (klik) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfum i buty masz świetne <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty i breloczek najlepsze :D

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ulubieńcy są fajni. A ten brylok taki sweet. ;)
    Dopisek od Kamili- :D
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!
    Moja strona na fb
    Mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi najbardziej podobają się słuchawki <3 ja bym wolała właśnie takie nosić na zewnątrz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że wróciłaś <3 Najbardziej podobają mi się słuchawki ;) Bardzo lubię takie duże, są według mnie wygodniejsze :)

    Pozdrawiam Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygodniejszze są, owszem :) Ale praktyczniejsze są te mniejsze je ukryjesz pod włosami a jak ostatnio w dużych wyszłam to wszyscy sie dziwnie patrzą hahaha

      Usuń
  10. Breloczek jest świetny :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam kilka takich futrzanych breloków, świetne są :)

    Jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/co-ciekawego-w-shein-romwe-przeglad.html#more

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham książki Federico Moccia! :)

    millkeyshake01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też prawie wszystkie przeczytałam 3 razy :) jakbyście chcieli mogłabym napisać recenzje kilku :D

      Usuń
  13. też choruję na te puchate brelioczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam czytać takie posty. Zawsze można coś ciekawego zobaczyć, a potem kupić:)
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ten breloczek jest przeslodki <3
    obserwuje i licze na rewanz ;3

    za wszystko się odwdzięczam (odp na obs) JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  16. o mega breloczek, chciałam taki :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Taka jedna mała uwaga. Nie mówi się perfum tylko perfumy ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Oh tak, słuchawki muszą być! :D

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam o tej książce ale skoro tak cie urzekła to i ja się może skusze :)

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest również film ale jak to ,, na podstawie książki'' zgadzają sie tylko niektóre momenty o wiele lepsze są ksiązki :)

      Usuń
  20. Świetni ulubieńcy :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam w planach właśnie sobie kupić taki brelok jak Ty. :D Nie słyszałam nigdy o tej książce. ;) Muszę to nadrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też bardzo lubię te dwie piosenki. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja bardzo lubię take słuchawki :)
    http://official-natalia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. The Chainsmoker- Don't let me down na dzień dzisiejszy to moja ulubiona piosenka! :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. ja rowniez bardzo lubię tą książke i ogolnie ksiązki tego autora np. 3 metry nad niebem;)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja wolę takie większe słuchawki, bo przynajmniej nie wypadają z uszu ;)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam wpisy z ulubieńcami!
    21 pilots słucham non stop :3 wokalista ma genialny głos ♥
    narzutka oraz brelok-futrzak meega mi się podobają! :D
    pozdrawiam i zapraszam na rozdawajkę ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Od pewnego czasu jestem wierną fanką narzutek... Potrafią ożywić każdą jednokolorową bluzeczkę w fajną, luźną stylizację. ;-) A perfumy od Hilfigera to klasyka sama w sobie - dobry gust!

    (Taka drobna sugestia - wygodniej - przynajmniej mi- czyta się posty, które nie są wyśrodkowane.:-))

    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetni ulubieńcy.
    Ostatnio szukałam dużo po stoiskach takiego breloczka z futerkiem , ale według mnie troszkę przesadzają z ceną.
    Pozdrawiam
    mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje ;) Są ciekawym dodatkiem ale jak za rzecz która służy do ozdoby '' duperelków xD " to troszke przesada hahah

      Usuń
  30. Świetni ulubieńcy, najbardziej spodobała nam się narzutka :)

    Zapraszamy do nas: StylowkiDlaNastolatek >klik<

    OdpowiedzUsuń
  31. Książkę tą bym przeczytała :), miałam styczność z filmami "trzy metry nad niebem" i "tylko ciebie chcę" chociaż oglądałam je kilka lat temu, ale były super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialna narzutka, bardzo mi się spodobała :)
    A książkę może przeczytam, bo wydaje się być fajna

    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Też mam taki breloczek do kluczy tylko, że szary :) I narzutka skradła moje serce :D
    | Mój blog |

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudna narzutka! :)
    Książkę czytałam i bardzo mi się podobała! ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna narzutka :) A buty mają piękny kolor. Ja też lubię piosenkę Don't let me down. A książki nigdy nie czytałam, ale chyba warto spróbować skoro znalazła się w Twoich ulubieńcach :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetni ulubieńcy :)
    Tez wole mniejsze słuchawki.
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Po książkę na pewno sięgnę, ale teraz akurat jestem w trakcie lektury 'Zanim się pojawiłeś'. Polecam! Cudowna książka!
    poza--granicami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajni ulubieńcy, kupiłaś super rzeczy!;)
    Ja również wolę mniejsze słuchawki:D

    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Narzuta jest extra!
    Brdzo ciekawie napisana notka :)
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  41. Oglądałam ekranizację tej książki i mi się nie podobała, więc nie mam zamiaru czytać książki. Ale mini recenzja super! :) Ten dopisek świetny xD <33

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  42. Super ulubieńcy!
    https://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja akurat nie przepadam za czytaniem o ulubieńcach. Zdecydowanie wolę oglądać ulubieńców :)
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawi ulubiency ;3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale fajni ulubieńcy :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Czytałam książki z tej seri ale teraz nalałam dużo fajniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Super, że wróciłaś na bloga! :) Zazdroszczę ci pobytu w Niemczech, najbardziej spodobała mi się narzutka, jest przecudowna dokładnie w moim stylu!
    Zapraszam na nowego posta w którym radzę jak wykorzystać nową szansę: mmartnw blog

    OdpowiedzUsuń
  48. Masz bardzo ciekawych ulubieńców. Ja zdecydowanie wolę te duże słuchawki od tych malutkich, ponieważ moim zdaniem na nich lepiej się słucha.
    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  49. Z twoich ulubieńców to mi najbardziej się spodobała narzutka :P
    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Też miałam kupić sobie taki breloczek ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Pozdrawiam Kamilę :D
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Najbardziej z tego co sobie kupiłaś to spodobały mi się buty i te ekstra słuchawki. Zazdroszczę pobytu w Niemczech. 😎

    OdpowiedzUsuń
  53. Buty i ten breloczek są cudowne! Fajni ulubieńcy :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  54. fajne rzeczy i mega buty :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Właśnie kupiłam tę książkę :D

    http://hidenly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Ta narzutka jest świetna :) A niedaleko mnie jest sklep, w którym te puszki-breloczki można kupić za 5 zł ;)
    ______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)
Komentować może każdy :)
Przyjmujemy wszystkie opinie :)