poniedziałek, 4 lipca 2016

Water War !

Trójka rodzeństwa, dwoje przegranych i jeden zwycięzca.

Hej !
Kolejny luźniejszy post na naszym blogu, więc zapraszam.

W ciągu ostatnich kilku dni temperatura przekraczała u nas 25°C, a basenu jeszcze rozłożonego nie mieliśmy, więc trzeba było coś wymyślić.


Szkoły nieczynne, przedszkola tak samo, więc jak zająć młodsze rodzeństwo ?
Na zorganizowanie bitwy wpadłam przypadkowo podczas oglądania meczu i wspominania wakacji sprzed roku, kiedy to z przyjaciółmi zrobiliśmy małą wojnę nad jeziorem ;)


Wystarczyło napełnić butelki i balony  wodą, a dodatkowo ustawić 2 wiadra, aby napełnić "broń". Bonusem był wąż ogrodowy.


Zabawy było mnóstwo, a co najważniejsze ochłodziliśmy się.Cali mokrzy i szczęśliwi wróciliśmy do domu, a chłopcy już pytają, kiedy kolejna taka zabawa.


Zwyciężył Krzysiek ( starszy), a nagrodą była satysfakcja z pokonania starszej siostry no i końcowe potraktowanie przegranego wężem ogrodowym.

Każdy może zorganizować tego typu zabawę. Wystarczy odrobina wyobraźni i tak ze zwykłego ogródka możemy zrobić pole bitwy.

Obiecałam sobie, że te wakacje wykorzystam na 100% i tego planu się trzymam!

A Wam jak mijają te wakacje ?

Pozdrawiam Was !
Paputeq

*Dziękuję za wszystkie komentarze jak i zapraszam do obserwacji :) *



90 komentarzy:

  1. Naprawdę świetny pomysł na zabawę! Wakacje na razie spędzam dosyć leniwo:))

    Pozdrawiam, typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na zabawę. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam twój styl pisania. Masz to coś! Do tego piękne zdjęcia ;) Jestem tu pierwszy raz, ale na pewno nie ostatni!

    >> LAST DREAM BY ME <<
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia super post!
    Zapraszam do mnie
    Aureleei

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł z tą zabawą, widać było dużo radości i uśmiechów :)

    A u mnie do wygrania pocztówki pod ostatnim postem z Krakowa, z miejsca do którego lecę już za tydzień: http://collectionoftravelsmemories.blogspot.com/2016/07/podroze-po-polsce-krakow.html#more

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry pomysł na zabawę! Masz rację, że przy odrobinie wyobraźni można zrobić coś z niczego, liczą się też chęci ;)
    Ja tak samo korzystam z wakacji na maksa ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo pamiętam tę wojnę, u mnie często występowała :)
    Ps. polecam Ci zmienić szerokość bloga, te mniejsze kolumny nie wyglądają zbyt dobrze - tekst się rozjeżdża. - tylko moja rada. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. O mamomamo. Tez bym chciala taka wodna bitwe! Jednak u mnie na razie 14 stopni i grad z deszczem non stop :( Wiec na razie nudnawo u mnie. Mialam nadzieje na prace, ale chyba mnie szef wystawil. Moze jednak pojade pod namiot do Szwecji na tydzien :D

    Pozdrawiam i obserwuje!

    http://pepilio.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na ochłodzenie się w upalne dni ^^
    Ładne zdjęcia! Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. haha, też robiłam coś podobnego z siostrą w ubiegłym roku :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia :D
    Mój blog
    PS: odpowiadam na obserwacje i komentarze

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł, widać, że bawiliście się świetnie ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze aż jestem w szoku i podziwiam bo w dzisiejszych czasach już kto bawi się na dworze i z rodzeństwem . Świetne zdjęcia i pomysł na zabawę kochana ..


    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Osobiscie nie lubie marnowac wody ale przyznam ze widac ze swietnie sie bawiliscie! Jako dziecko mialam takiego kwiatka przyczepianego do weza ogrodowego ktory rozlewal wode i uwielbialam skakac przez zraszacz :D
    Dobrze ze wykorzystujesz te wakacje w 100 procentach!

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny pomysł, naprawdę w tych czasach mało kto bawi się ze swoim rodzeństwem ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna taka zabawa z młodszym rodzeństwem :D Sama mam młodszą siostrę więc mam pole do popisu :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny pomysł na posta pewnie świetna zabawa przy tym pozdrawiam i zapraszam do mnie na bloga http://dreamblog141.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie napisany post bardzo fajny pomysl
    pozdrawiam
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł na spędzenie czasu :) Ja w wolnym czasie staram się korzystać jak najlepiej z wakacji, ale niestety chodzę też do pracy. Pozdrawiam :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super pomysł na spędzenie czasu :) Ja też miałabym satysfakcję z pokonania starszego rodzeństwa ale to ja jestem najstarsza więc nie uda się to u mnie :D

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczny pomysł! ; ) zazdroszczę Wam ogrodu.

    OdpowiedzUsuń
  23. hah swietny pomysl na zabawe! :) bardzo pozytywnie ;)
    oberwuje i licze na rewanz ;)

    za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł! :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialny pomysł , może ja spróbuję w podobny tak zając moje rodzeństwo.
    U mnie konkurs zapraszam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. super post, jeszcze sie z takim nie spotkalam;)
    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Haha, świetny pomysł na zajęcie czymś rodzeństwa albo na zabawę z przyjaciółmi 😂😂😂😂😂
    💜💎Unicorns World💜💎

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna zabawa :). Również obserwuję :)
    Www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Też muszę zrobić coś w tym rodzaju z bratem. Chociaż nie wiem czy nie zacznie płakać z powodu zimnej wody (ma dopiero 5 lat).
    zabijamwciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patryk ( młodszy) ma 4 lata i ani razu nie płakał, a wręcz przeciwnie, ale wiadomo jak to z dziećmi - każde reaguje inaczej ;)

      Usuń
  30. Bardzo fajna zabawa :)


    http://theworstmomentsofmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. haha nie wierzę! Za czasów dzieciństwa też z siostrą i kuzynkami bawiłyśmy się w coś podobnego, tylko nazywałyśmy to "wojna" haha, przypomniałaś mi dzieciństwo, piękne czasy :D
    Ja tam bawiłabym się w to nadal haha ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do nas :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna zabawa :D. Chyba sama zajmę taką rodzeństwo. Ostatnio chodzimy grać w piłkę, ale wypada coś nowego wymyślić :D
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ile bym dała żeby sobie wskoczyć do basenu :)
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Po twarzach widać, że zabawa udana, a to najsażniejsze. ;)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna zabawa, no i najważniejsze, że Wy się świetnie bawiliście.
    Pozdrawiam i obserwuję ;)

    dressed-in-makeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. To była niezła zabawa! :D

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  37. Naprawdę świetny pomysł :) !!!

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest stron - kilk!

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna zabawa i też fajny post.

    zpasjablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny pomysł na zabawę :D Chyba sama skorzystam z tego pomysły, by zająć czymś rodzeństwo :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny pomysł :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajny sposób na spędzenie upalnych dni, bawiąc się i chłodząc na świeżym powietrzu ;) bardzo chętnie bym się tak "pobawiła" jednak nie mam u siebie warunków, bo nie mam ogródka, mieszkam w bloku ;<

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Super miałaś pomysł! Świetny sposób na spędzenie upalnych dni, na pewno wykorzystam, bo również nie mam rozłożonego basenu ;)
    Nasz blog

    OdpowiedzUsuń
  43. Niestety nie mam ogródka, ale pomysł był świetny! Pozdrawiam :)
    mój blog: http://helloimhoyden.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajny pomysł :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Muszę zorganizować taką bitwę kuzynostwu! Świetny pomysł! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo kreatywny post!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post riwlawn.blogspot.com Obs=obs

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny pomysł na letnią zabawę.
    No i przeurocze rodzeństwo!
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny, kreatywny i mało inwazyjny pomysł dla maluchów :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale fajnie wyglądacie! Świetne są te zdjęcia! Oby tylko tak do końca wakacji i żeby nic pogody nie popsuło. ☻
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  50. Widzę, że u Was niezła zabawa :D Super. Kolejny dowód na to, że z rodzeństwem można bawić się równie dobrze jak z rówieśnikami. Wkurzają mnie osoby, które ciągle tylko narzekają na młodszych braci, siostry, a Ty udowadniasz że trzeba się cieszyć, że się ma wokół siebie tak kochanych ludzi. Zdjęcia wyszły cudnie, widać że się świetnie bawicie ^^ Żałuję, że ja nie mogę u siebie rozłożyć basenu. Mieszkam w bloku i jest to niemożliwe. Ale na taką zabawę można zawsze się udać na jakieś pola, czy coś takiego :D Dziękuję za komentarz u mnie :) Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ! Wystarczy nawet pole i trochę wyobraźni :) Moja pierwsza taka bitwa zorganizowana była spontanicznie na łące ;)

      Pozdrawiam !

      Usuń
  51. Świetny post! :) Tak trzymać! :) Zapraszam na cover piosenki Sylwii Grzeszczak "Tamta dziewczyna". ;*


    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  52. Super, że potrafisz znaleźć młodszym braciom zajęcie :)
    Sama mam jednego no i... nie jest tak pięknie ....

    Miłych wakacji :)
    (A mojego bloga już znasz, więc wpadaj śmiało, może coś cię zainteresuje :) )

    OdpowiedzUsuń
  53. U mnie temperatura jakiś czas temu przekraczała codziennie 30 stopnie. Na termometrze było nieustannie w okolicach 5, no ale wiadomo, gdy słońce świeciło wprost na niego, temperatura się nabijała :P Rodzeństwo to super sprawa :P Nie tylko kłótnie ale też świetna zabawa :D

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajna zabawa! Przynajmniej nie było nudno :) Sama bym tak się pobawiła ale nie mam z kim :D
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  55. My z siostrą wpadłyśmy na dokładnie taki sam pomysł - śmiechu było co niemiara no i miło spędzony czas! :)

    Pozdrawiam, b-saandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. super zabawa! jak jest gorąco to sama lubie oblać się wodą haha tez mam młodsze rodzenstwo wiec nudno nie jest :)
    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny pomysł na ochłodzenie :)
    Obserwuję
    http://official-natalia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja czasami napełniam butelki wodą i lejemy się na dworze wodą :D Super zabawa :)

    Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  59. bede wpadać tu częściej obserwuje
    http://riwlawn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam do siebie: mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. taka zabawa jest genialna! :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Super zabawa ! i super zdjęcia!

    Serdecznie zapraszam na nowy post :)
    MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetna zabawa, takie z użyciem wody są teraz najlepsze xD

    Pozdrawiam serdecznie
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Moim zdaniem takie zabawy są najlepszym sposobem na nudę i wielki upał za oknem, świetny pomysł :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! ♥
    http://wiktoriazalewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. super :D


    zapraszam do siebie po szczyptę inspiracji, blog dopiero powstaje, czekam na propozycje od Was na nowe posty! zachęcam do obserwowania bloga :> https://alekli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Pamiętam jak w dzieciństwie zawsze w takie upały mama rozkładała nam taki mały basen (to co z tego że ledwo dało się w nim usiąść- byłyśmy we trzy siostry :D), ale wtedy była frajda :)) Fajnie, że wymyślasz takie zabawy :) Ja pamiętam jak kiedyś jeszcze robiłyśmy balony pełne wody i się nimi rzucałyśmy :D Też świetna zabawa była :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  67. ale mega! muszę zorganizować taką zabawę z moimi znajomymi ; D

    www.ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja pamiętam, że kiedy byłam mała też surządzałam takie zabawy :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli jesteś na tak to daj znać na moim blogu i zaobserwuj, a ja jak najszybciej się odwdzięczę :)

    CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  69. Lato i zabawa z wodą to moje idealne połączenie :D Ciągle siedzę w basenie!
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetny pomysł! Na pewno użyję go, bo również nie mam basenu, a upalnych dni jest coraz więcej ;D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo miło się czytało <3 Ja również mam zamiar wykorzystac te wakacje na 100% :)

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  72. Fajnie się czyta!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja odpoczywam i wybieram się nad morze, lubię takie luźne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Bardzo dobry pomysł :D ciekawa jest też zabawa z balonami z wodą :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  75. Super pomysł, będę musiała o tym pomyśleć z przyjaciółmi bo frajdy pewnie jest przy tym dużo :D
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)
    www.vic-00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. ciekawy pomysł na zabawę :D
    Zapraszam!
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Bardzo fajny pomysł;) Pamiętam jak kilka lat temu bawiłam się tak z kuzynką... Chyba musimy to powtórzyć:D
    Pozdrawiam
    http://caro-say-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja wakacje spędzam u siebie w mieście :)

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)
Komentować może każdy :)
Przyjmujemy wszystkie opinie :)