niedziela, 17 lipca 2016

Wedding Time !

Witam Cię człowieku !

Kolejny luźny post z mojej strony. W dzisiejszym w końcu pokażę Wam jakąś stylizację, a i mam kilka informacji do przekazania.

Tak się złożyło, że wczoraj byłam na ślubie cywilnym mojej kuzynki w Bielsku, a post pisałam w części z podróży powrotnej.




Na sobie miałam asymetryczną sukienkę w kolorze kobaltowym. Na nogi założyłam koturny ( świat widziany ze 178 cm cm jest piękny, a co dopiero z prawie 190 :P ). Z racji tego, że pogoda nam nie sprzyjała, zarzuciłam na siebie skórzaną kurtkę. Z włosami nic nie robiłam :)


Może modelką nie jestem, ale starałam się, aby wyszło jak najlepiej. Jednak kilku ludzi patrzyło się już na mnie, a nawet pani z urzędu cywilnego kilka razy na mnie spojrzała.


Zmianiając temat to sama nie wierzę, ale znalazłam się wśród 192 szczęśliwców :) Od września będę uczennicą 2 Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza. Specjalnie dla nas utworzyli dodatkową klasę - f. Jest to zlepek 2 kierunków ( biologiczno-chemicznego (b) oraz matematyczno-fizycznego (a)). Dostałam się na profil biologiczno- chemiczny ( przyszła pani fizjoterpeutka).



Dzięki Wam dostałyśmy zaproszenie do jednego z programów na stacji TVN ! Niestety do Warszawy mamy 7 godzin jazdy i nie pasowało nam z czasem, ale bardzo dziękujemy za takie wyróżnienie ! :) To już 2 raz, kiedy zapraszają mnie do udziału w czymś, co jest związane z telewizją. Gdyby nie Wy to nie osiągnęłybyśmy tego !
No i to chyba wszystko w tym poście.
Jeszcze raz dziękujemy ! Jesteście naprawdę niesamowici !

Zachęcam do wyrażania opinii w komentarzach, a także do obserwowania :)
Przyjmę wszelaką opinie ( w tym krytykę) na klatę.

Paputeq

87 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie, co trzeba zrobić, by również zostać wyróżonionym? Swoją drogą świetna stylizacja, też niedawno byłam na ślubie :D

    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja :)
    Gratuluję, że dostałaś się do tej szkoły, co chciałaś! :)

    https://pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sukienka! :)
    Gratulacje! Ja też się dostałam do tej szkoły, do której chciałam ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sukienka! :)
    Obserwujemy? Odpowiedź u mnie na blogu:)
    Pozdrawiam :D
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje;) Powodzenia od wrzesnia;)
    Świetna stylizacja.

    Zapraszam do mnie
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. gorgeous post :)
    have a nice week! kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja! Sukienka podbiła moje serce, kolor jest cudowny:)))
    Zapraszam do mnie:

    http://ootdsiusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. tylko pozazdroscic takiego wzrostu i nog <3 marzenie :)
    obserwuje i mam nadzieje na rewanz ;3

    za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja :)
    Gratuluję!


    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna stylizacja.
    Gratuluję dostania się do liceum :)
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję dostania się do wymarzonej szkoły! :) Świetnie wyglądasz.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  12. Super sukienka! ;) Gratulację, że dostałaś się do swojej wymarzonej szkoły ja od września też do liceum, ale na humana. :D Udanych wakacji! ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna, prosta i elegancka stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję! Też dostałam się do liceum, do którego bardzo chciałam iść, a martwiłam się, że mnie nie przyjmą :)
    Sukienka jest śliczna i super na Tobie leży, można wiedzieć gdzie kupiłaś? ;)
    Zapraszam do siebie!
    http://llifeisworthliving.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam małe wątpliwości co do tego czy zostanę przyjęta :)
      A co do sukienki to kupiłam ją w jednym z mniejszych sklepów w naszym mieście, bo w tych większych nie mogłam żadnej na siebie znaleźć :P
      Pozdrawiam !

      Usuń
  15. Ładna sukienka. Gratuluję przyjęcia do szkoły! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna stylizacja. Gratuluję przyjęcia do szkoły :D
    zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się sukienka <3

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładnie
    http://dyed-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że pogoda Wam nie sprzyjała. :/ Wyglądałaś świetnie. :) Jejku! Gratuluję tego, że dostałaś się do tej szkoły, powodzenia. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję dostania się do szkoły + śliczna stylizacja :D

    markovaallie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję dostania się do szkoły + śliczna stylizacja :D

    markovaallie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super sukienka :)

    Klikniesz w te dwa linki? Odwdzięczam się :).

    http://www.sammydress.com/product2797297.html?lkid=342407

    http://www.shein.com/Royal-Blue-Criss-Cross-Rib-Skater-Dress-p-261843-cat-1727.html?utm_source=bedifferent-ania.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=bedifferent-ania

    OdpowiedzUsuń
  23. Hahha ^ ^ Już myślałam po tytule, że nam z sukniami ślubnymi wyskoczysz ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  24. Very lovely! I like this so much,

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładna sukienka! :)


    www.turqusowa.blogspot.com
    Odwdzieczam się za wszystkie komentarze ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Powodzonka! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna sukienka. Do tego jeszcze te koturny i kurteczka - idealnie.
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialna ta sukienka! Gratulacje i powodzenia w nowej szkole :D
    Pozdrawiam Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Sukienka świetna :) A jaki to program w TVN Cię zaprosił? Rozbudziłaś moją ciekawość :D
    Gratuluję dostania się do wymarzonej szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wyglądasz super! i gratuluję dostania się do wymarzonej szkoły ; )

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładna sukienka :) oo w sumie bycie tak wysoką ma swoje plus! A dostania sie do szkoły gratuluję i pozdrawiam!

    http://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. No cudnie wyglądałaś i gratki za dostanie się do szkoły jakiej chciałaś .Pozdrawiam :*

    Obserwuję i liczę na to samo :
    trapphouse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. fajny post :D gratulacje i pozdrawiam :*
    http://www.weronikakubisty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny post i super zdjęcia!
    .
    .
    Co powiesz na obserwację?( Ja już obserwuje)
    Zapraszam do mnie
    http://siforthestyle.blogspot.com (nowa nazwa)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawy post;)
    http://wszystko-to-co-modne.blogspot.com - zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super że dostałaś się tam gdzie chciałas pójść! Gratulacje :*

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  37. Nice dress, dear! ^-^
    Thanks for your lovely comment on my blog!

    www.caterina-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję zaproszenia! :)

    Pozdrawiam :)
    Factory-Books

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję :)
    Śliczna sukienka!
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję! <3
    Super blog :) szkoda tylko, że jakość zdjęć nie jest lepsza

    YOZIZIRA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Szczere gratulacje. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  42. Niedługo też jadę na wesele. Chciałabym założyć coś innego niż sukienkę, ale nie wiem czy wypada.
    oddychacpowoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Super wyglądałaś♥ Też mam tyle wzrostu i szczerze mówiąc czasami mi to przeszkadza;)

    http://xxaureliaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo podaba nam się Twoja stylówka!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  45. Your blog is very nice - I am following you and would
    love for you to follow back.
    All the best, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękna stylizacja.
    Cieszę się, że udało ci się przyszła fizjoterapeutko ;) Ja właśnie w tym kierunku już studiuję, więc życzę wytrwałości w nauce ;) Pamiętaj nie poddawaj się nawet jak będzie ciężko ;*

    Pozdrawiam i zapraszam
    https://believeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ładna stylizacja :)
    www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczniutka sukienka, bardzo się cieszę, że dostałaś się do wymarzonej szkoły :)

    http://xcysiaxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluje dostania się do szkoły! Ale jesteś wysoka :O
    Zapraszam: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  50. Ciekawe jak to jest być taką wysoką :) ja mam zaledwie 160 cm haha

    http://natquaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Wysoka jesteś bez szpilek nawet, zazdroszczę :D
    Ładna stylizacja ;)
    Gratuluję zaproszenia do TV!
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Yay! Nareszcie ktoś o podobnym wzroście do mnie xD Prześliczna sukienka ♥ i oczywiście gratuluję ci dostania się do szkoły (i zaproszenia do telewizji)
    Pozdrawiam :)

    (za wszystkie obserwacje z chęcią się odwdzięczam)
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Ale piękna sukienka! :) Gratuluję dostania się do liceum :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  54. Ciekawe kiedy mnie gdzieś zaproszą ;D Wyglądałaś cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja pd września będę chodzić do technikum na organizacje reklam ^^ Ślicznie wyglądasz!

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Mój brat do liceum również chodził do Mickiewicza, ale w Warszawie. Ja nad liceum jeszcze się nie zastanawiałam, bo mam dużo czasu, ale wiem, że wybrałabym się na profil matematyczno-fizyczny ;) Sukienka ma prześliczny kolor <3 Pozdrawiam!

    Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  57. Sukienka bardzo ładna całość wygląda fajnie :) a jaki program w TVN cie zaprosił?

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczna sukienka, bardzo ładnie w niej wyglądasz!

    http://pineapplegirlsblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Zazdroszcze ja mam zaokraglajac 165 cm wzrostu :3 Zdjecia bardzo ladne i mega slicznie wygladalas <3 Gratuluje ci dostania sie! Ja zaczne drugi rok klasy bio-chemiczna z naciskiem na medycyne i prawo a takie tam yolo. Ale zamierzam isc na medycyne i bede wspaniala pania reumatolog :3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  60. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  61. Piekny kolor sukienki! :)
    Gratulacje przyjęcia do wymarzonej szkoły ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. świetna sukienka! ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Jejku telewizja to duża sprawa. Na prawdę duża. Ja autem do Warszawy mam ok. 4h, ale pojechałabym nawet gdybym miała te 7!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  64. ślicznie wyglądasz, gratuluję dostania się do liceum :)

    https://wooho11.blogspot.com - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo ładna stylizacja :) Gratuluje dostania się do szkoły oraz wyróżnienia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Ojeju masz 178 cm? Cudownie ! Jak ja lubię wysokich ludzi :))

    Zapraszam na niecodziennego bloga pary :))
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  67. Gratulacje! mi także udało dostać się do wymarzonego technkum!
    ---
    http://styluliczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Gratulacje;) ładna sukienka

    madzik-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Zaproszenie do telewizji to wielki zaszczyt :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  70. Cudownie! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Sukienka jest bardzo ładna ^^ Cieszę się, że dostałaś się do wybranej szkoły :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. świetna sukienka! :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Gratuluję i życzę powodzenia w nowej szkole :)
    Śliczna sukienka i faktycznie musiałaś przykuwać wzrok na takich obcasach.
    ADA ZET

    OdpowiedzUsuń
  74. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience. :) Gratuluję sukcesów.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!
    Moja strona na fb
    Mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  75. Gratuluję♥ Mam nadzieję, że ja tez za rok dostanę się na wymarzony kierunek :D Śliczna sukienka♥
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  76. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  77. Szkoda że nie mogłyście skorzystać z zaproszenia do TVN :) Chętnie obejrzałabym Was w telewizji :D.

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Ojej Gratuluję kochane , tak jak komentarze wyżej.
    Chętnie zobaczyłam by Was w telewizji.
    Gratuluję dobrego liceum.
    mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  79. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)
Komentować może każdy :)
Przyjmujemy wszystkie opinie :)