środa, 24 sierpnia 2016

Lake time

Witam Cię człowieku !

Po dłuższej nieobecności związanej z moim wyjazdem melduję się ponownie!

Dzisiaj zdam Wam relację z pobytu w jednym z ośrodków w Sarnowicach.
Spędziłam tam cudowny tydzień ( pomimo niedopisującej pogody), a dodatkowo poznałam cudownych ludzi.


Codziennie spędzałam czas na świeżym powietrzu, niezależnie od tego czy padało czy mocno wiało. Nie ukrywam, udałam się tam nie tylko na odpoczynek, ale też na nowe, wędkarskie przygody - m.in. pierwszy raz łowiłam z łódki. Niestety ryby nie są głupie i na 5 dni połowu z wody wyciągnęliśmy 11 ryb, ale ta największa była moja, a co !




W przedostatni dzień razem ( z tam poznanym) małżeństwem udaliśmy się do kopalni złota w Złotym Stoku. Byłam tam drugi raz i szczerze powiedziawszy nic, a nic się tam nie zmieniło :) Trochę złota udało mi się wypłukać, zwiedzać pozwiedzałam, a nawet podroczyłam się z przewodnikiem - Panem Erykiem ( bardzo  miły). Jako, iż wyróżniałam się wzrostem skierował do mnie jedno pytanie dotyczące wagi złota. Myślał, że się pomylę, a tu co? Odpowiedź prawidłowa i nagroda idzie do mnie :)


Jak już wiecie lub nie. Jestem posiadaczką nowego psiaka - owczarka niemieckiego. Pewnie się domyślacie, że był on razem z nami, a jakby tego było mało to obok, w domkach, także były psiaki. Jeden był kundelkiem  i miał 17 lat, a drugi labradorem i miał 12 lat. Wszyscy się śmiali, kiedy to Torro ( tak się nazywa) latał do "dziadków". Oba były cierpliwe i dały się Juniorowi wybawić.



Taka  krótka notka z mojej strony. Mam nadzieję, że ktoś dotarł do końca.


Paputeq

59 komentarzy:

  1. Piesek jest cudowny ♥
    Cieszę się, że miło spędziłaś czas :)

    odaję do obserwowanych i liczę na rewanż
    Zapraszam również do mnie :

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne zdjęcia i słodki piesek! :)
    la-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia tylko szkoda,że są tak małe :(
    Śliczny piesek <3
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/08/senna-dla-blondynek-i-nie-tylko.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia:) Świetny Blog. Obserwuję i pozdrawiam. Zapraszam :) http://nataliamrozinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że wyjazd się udało! :) Zdjęcia bardzo ładne.
    Muszę przyznać, że uwielbiam owczarki niemieckie, więc czekam na jakiś oddzielny post o Torro :)

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna relacja z wypadu :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się relacja! Nigdy nie byłam w tej kopani, chyba czas to nadrobić!
    Obserwuję :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale4 śliczny piesek! :) Fajna relacja. Nie za długa nie za krótka.. czytało się szybko i przyjemnie :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post. Ciekawe zdjęcia;)
    Pozdrawiam
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy tam nie byłam. Świetne zdjęcia
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać, że super spędziłaś wakacje! Bardzo słodki psiak!
    Świetne zdjęcia!

    http://livetourevel.blogspot.com/2016/08/challenge-by-ewel-stylizacja2.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia , cieszę się że wakacje były udane.
    Słodki jest ten psiaczek :)
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zdjęcia! Taki wyjazd każdemu się przyda. Śliczny piesek! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślałam, że to szczeniaczek a nie taki dorosły już pies :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Torro to istny słodziak *.* Widać, że wyjazd był udany (w końcu to ty złowiłaś największą rybę xD).

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. szkoda, że taka pogoda, ale ważne że i tak było super ;)
    łowienie w łódce zawsze kojarzy mi się z wylądowaniem w wodzie :P

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna relacja, ładne zdjęcia, a piesek boski! <3
    Zapraszam(KLIK) rewanż za każdą obs ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. psiak uroczy! Świetny post! widać, że ciekawie spędziłaś czas! :)

    pozdrawiam
    positivelittlethink.blogspot.com [klik]
    Youtube-klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja dotarłam do końca!
    Śliczny piesek!
    obserwuję (:
    Mój blog- kliknij

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki cudowny piesek <3 Świetne widoki ;) Dobrze spędzony czas to podstawa ! Ciekawy blog, na pewno jeszcze tu wpadnę ;) Obserwuję

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy post. Aż poczułam, jakbym była tam razem z tobą :) Szczególnie spodobały mi się zdjęcia psiaka, jest słodki!

    Pozdrawiam cieplutko,
    Jill

    OdpowiedzUsuń
  22. Oooo, zdjęcia takich psów zawsze na mnie tak działają! Mega zdjęcia, cieszę się, że pobyt ci sie udał :)

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę wyjazdu.
    Jaki słodki piesek. :)
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. super zdjęcia :) widoki są przepiękne :)

    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Super post :). Zaintrygowała mnie nazwa miejscowości w której byłaś - Sarnowice. :D Widać, że fajnie się bawiłaś. Słodki psiak! Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Pies jest przesłodki :)
    Muszę przyznać, że jak zawsze wydawało mi się, że piękne zdjęcia robi się tyko i wyłącznie przy ładnej pogodzie, to Ty mnie przekonałas, że niekoniecznie - pochmurne niebo też jest niesamowite!
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne zdjęcia ;p
    a piesio boski;p

    aanna-aanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale świetny piesek ;D Pogody zbyt ładnej może nie miałaś, ale zdjęcia wyszły przecudowne ;3 Widać że super się bawiłaś!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny psiak. Dotarłam do końca. ;) Bardzo ładne zdjęcia. Masz piękne wspomnienia.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!
    Moja strona na fb
    Mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  30. Ice cream is very appetizing! ;)
    Cute Dog ^-^

    Love your blog x
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!
    ⤜ My blog "Demilla". Welcome! ⤛

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej! Zostałaś nominowana do LBA! Szczegóły na moim blogu > / MÓJ BLOG - zapraszam /

    OdpowiedzUsuń
  32. Widać, że mimo tej pogody to czas spędziłaś naprawdę dobrze, świetnie, teraz tylko powrót do szkoły! :)
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Słodki psiak :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny post! zapraszam do mnie https://kilkaaslowo.blogspot.com/?m=1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Najwazniejszy jest odpoczynek i nasze szczescie.

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne widoki ;) Ciesze się, że wypoczęłaś.
    [blog]

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna relacja :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/ostatni-tydzien.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Naprawdę fajnie spędziłaś czas ^^ Torro jest bardzo uroczy ♥ Kreatywne imię ;)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Cieszę się, że miło spędziłaś tam czas, w tym, że pierwszy raz łowiłaś ryby z łódki, to musiało być fajne, nowe doświadczenie :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Widać, że się świetnie bawiłaś. Fajne wakacje no i słodziak z tego pieska.
    Twirling Pages, Ola x

    OdpowiedzUsuń
  41. Super, że spędziłaś tak fajnie wakacje. Śliczne kolaże. Najbardziej spodobał mi się ten piesek. Jaki słodziaczek.
    Zachęcam do komentowania i obserwowania bloga.
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetnie, że wykorzystywałaś każdy dzień na świeżym powietrzu :) I gratuluję największej złowionej ryby :D
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowny jest ten piesek *-* zakochałam się w nim

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  44. Widać, że wyjazd się udał! Śliczne zdjęcia, a pies- prawdziwy słodziak!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  45. również mam takiego psiaka, słodziak ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz, odpowiadam na obserwację xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  46. Hej! :*
    Udało mi się już napisać posta o pracy wakacyjnej w Holandii, jeżeli dalej jesteś zainteresowana tym tematem to zapraszam :)
    pozdrawiam!
    aladejewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Swoją fifkę też zabrałabym na wakacje :) Z czasem pies to nie pies a członek rodziny!
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  48. Musiało być super ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam posty z podróży :) Piękne zdjęcia mimo pogody i gratuluję nagrody (mina przewodnika pewnie bezcenna :D ). A piesek, cudowny słodziak, no i imię Torro świetnie do Niego pasuje. :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Veeluf
    www.veeluf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Aż z ciekawości sprawdziłam, gdzie jest ta miejscowość. :D Najważniejsze jest to, że poznałaś tam cudownych ludzi! Mój wujek ma obsesję na punkcie owczarków niemieckich. ;) Fakt faktem, są słodkie. =) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  51. Przesłodki ten piesek!
    Super wpis. ;3
    W wolnym czasie zapraszam do siebie: http://art-luna1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. śliczne zdjęcia <3 Zapraszam do siebie: http://bookisjourney.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)
Komentować może każdy :)
Przyjmujemy wszystkie opinie :)