wtorek, 6 września 2016

Changes :)


Witam Was w ten piękny, wtorkowy wieczór :) 
Jest piękny, bo miałam 9 lekcji i autobus mi uciekł, a teraz mam czas, więc piszę. 

W tym poście chciałybyśmy wrócić do naszej przeszłości :) Nie takiej dawnej, ale sprzed 3 lat. 
Czyli jak zmieniłyśmy się podczas gimnazjum i jak wkraczamy w świat liceum :) 

Tak więc, w okresie gimnazjum ja, według mnie nie zmieniłam się aż tak bardzo jak z charakteru. Jedynie może zaczęłam się malować :) 
Jak pewnie wiecie, wszystko w życiu dzieje się po coś, a to od nas zależy  jak z tego skorzystamy. 
Gimnazjum to również okres, który zmienia coś w naszym życiu. Również u mnie coś zmienił. 

U Kamili według mnie dużo się zmieniło :) 
Nie dość że z wyglądu sie zmieniła to również z charakteru, ale to nie mnie należy to oceniać :) 
 Tutaj pokażę Wam zdjęcia - od najstarszego do najmłodszego. Wy możecie ocenić nasze zmiany. 
Nie będzie to jakoś podzielone na Kamilę i mnie ze względów technicznych, ale powinniście rozpoznać :) 

Do Następnego :) 
Zachęcam was do wyrażania waszych opinii w komentarzach na temat bloga i co mogłybyśmy w nim zmienić :) 





I TERAZ NAJNOWSZE :) 




Do następnego ! :) 




54 komentarze:

  1. świetny wpis! Bardzo podoba mi się blog :) Pozdrawiam x
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :PP Oj, tak wszystko się zmienia!

    aanna-aanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog jest świetny ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz, odpowiadam na obserwację xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice! Thanks for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  5. Macie świetnego bloga , nic nie musicie w nim zmieniać :)
    Fajny post :)
    Dużo rzeczy , jak i osób z biegiem lat się zmienia :)

    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Do bloga nie mam żadnych zastrzeżeń :) Jak to życiu bywa wszystko się zmienia :p
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. też się dużo zmieniłem w gimnazjum, tym nbardziej w liceum, ale każdy człowiek sie zmienia, a przynajmniej powinien :)
    photos-by-mef.blogspot.com zaobserwujesz? Na pewno się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie, gimnazjum zmienia człowieka. Przynajmniej tak było w moim przypadku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w gimnazjum byłam człowiekiem chomikiem a w liceum zmieniłam sie do tego stopnia, ze osoby z klasy z gimnazjum mnie nie poznawały :P
    pozdrawiam,
    http://ylali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja teraz poszłam do gimnazjum, ciekawe jak mnie zmieni...
    Mój blog-kliknij <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się zastanawiam jak będę wyglądać za 10 lat...
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post :) mnie gimnazjum bardzo zmieniło
    http://gabrielakitablogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ahh te zmiany, gimnazjum zmienia najbardziej!
    http://herewegomotivation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. To wiadome że każdy się wtedy zmienia fizycznie chyba najbardziej no bo to taki wiek ;)
    Fajny post!

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  15. Wonderful blog! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Widać zmiany w wyglądzie ;)
    uwielbiam tą piosenkę Little Mix <3
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  17. So cute

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodkie zdjęcia ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Suuuper post! Ja uważam, że zmieniłam się o 360 stopni :D

    / MÓJ BLOG - zapraszam /

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też trochę zmieniłam się w gimnazjum, ale nie aż tak :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Gimnazjum to czas, w którym większość z nas się zmienia głównie z wyglądu jednak nie tylko. Zmiany są naprawdę duże <3
    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Każdy zmienia się najwięcej w gimnazjum :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post! :) Widać dużą różnię... na plus! :)

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post! Wspominając siebie zaczynającą gimnazjum a teraz zaczynającą technikum jestem zupełnie innym człowiekiem, już wiem na kim mogę polega i , ze nie mogę by az tak ufna!
    PRzemiany s potrzebne :)
    ---
    http://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Super post!
    Ja sama czuję, że gimnazjum mnie zmienia, na szczęście na plus i mam nadzieję, że to się nie zmieni :D
    Pozdrawiam
    https://loufly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Cały świat zmienia sie każdego dnia ;)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny blog :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Z wyglądu to na pewno kazda się zmieniła. Może nie aż tak dużo ale coś na pewno :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  29. Ty też się zmieniłaś Paulina ! Za to dużą różnicę widać u Kamili. Z takiego dziaciaczka na nastolatkę :)
    Kiedy kolejny post z waszymi zdjęciami ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planujemy sesję :) Po obrobieniu, efekty pojawią się za 2 tygodnie w moim nastepnym poscie :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  30. U każdej dostrzegłam jakąś zmianę! Oczywiście ciągle na plus, haha. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. :)
    http://aleksandragroszkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow, naprawdę się zmieniłyście! Super! Kiedy ja ostatnio patrzyłam na moje zdjęcie z 6 klasy i teraz, z 3 gim, nie mogłam siebie poznać, hehe :)

    ankuuls – KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  32. Patrząc na swoje stare zdjęcia mam ochotę zapaść się pod ziemie ale jednak nigdy ich nie wyrzuce, bo nie jestem już ani trochę podobna ale i tak jest to śliczne.


    "http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. woooooo! zmiany jak najbardziej na ogromny plus :) z uplywem czasu jestes jeszcze piekniejsza ;3
    moze wspolna obserwacja? ja juz i to z wielka checia, buziaczki

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja od gimnazjum zmieniłam się bardzoo ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Widać różnicę ;) . Oj kiedy ja chodziłam do gimnazjum... od tego czasu bardzo się zmieniłam.
    przewrotowiec.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem w trzeciej gimnazjum i raczej się nie zmieniłam, no może poza tym, że trochę urosłam xD Fajny post

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama uważam, że się nie zmieniłam, ale skoro Paulina tak napisała ;) Mi się trochę urosło :P Ze 166 wskoczyłam na 178,5 :)

      Usuń
  37. Lubię czytać a raczej przeglądać takie posty :) zmiany według mnie widać. Ja jestem akurat w technikum i ostatnio jak czekałam na autobus to moja koleżanka zauważyła moją legitymację ze zdjęciem z początku gimnazjum. Powiedziała mi, że wcale się nie zmieniłam. Trochę szkoda, że nadal wyglądam na 13 lat :( jak widać nie każdy się zmienia pod względem wyglądu, ale u Was tą zmianę widać ^^
    http://mysteryeternal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to skądś :) Tylko, że mnie postarzają. Mam 16, a ludzie dają mi 18/19 :( Ale cóż, taki ich urok ;)

      Usuń
  38. Bardzo fajne zdjęcia :) Według mie troszkę się zmnieniłaś :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny post! Zmieniłyście się!
    Zapraszam do mnie :)
    www.swiatinastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo się zmieniłam, dużo schudłam haha
    Pozdrawiam, lifebystone.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  41. W tamtym roku miałam po 9 lekcji i to była totalna masakra, ale w tym zakazali tego. =) oczywiście chodzi mi o te obowiązkowe. Fajnie, że postawił na Waszym blogu właśnie taki post. Sama BARDZO zmieniłam się w ciągu jednego roku, a co dopiero w okresie trzech lat. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  42. 9 lekcji? Nie wyobrażam sobie tego, ja to zazwyczaj mam 6-7, dzisiaj o dziwo po 5 skończyłam :D Takie podsumowanie jest świetnym pomysłem :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja też zauważyłam u siebie zmiany :D

    Pozdrowionka!
    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  44. Każdy z wiekiem się zmienia i według mnie powinien się zmieniać! Człowiek musi ewoluować :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo ciekawy post :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)
Komentować może każdy :)
Przyjmujemy wszystkie opinie :)