wtorek, 27 września 2016

__Kill em with kindness__


PRZECZYTAJ KRÓTKĄ INFORMACJĘ NA KOŃCU !
Na początku pragnę Was przeprosić za to, że nie wszystkie zdjęcia z tej sesji są obrobione, ponieważ uznałam, że albo nie potrzebują przeróbki albo nie zdążyłam. Oczywiście jakbyście chcieli mogę za niedługo edytować ten post z nowymi lepiej obrobionymi zdjęciami :D Chociaż możecie zobaczyć jak to wszystko wygląda na początku :)) 

Zapraszam w dalszą część postu >>>>> 







 <3








 <3



 <3


 <3

 <3




Serduszkami zaznaczone są, według mnie, zdjęcia które najbardziej ukazują osobowość Kamili lub po prostu bardzo mi się spodobały. Chciałabym żebyście się trochę zastanowili nad tym, które jest które  ;) 
Napiszcie w komentarzach, które zdjęcie Kamili najbardziej wam się podoba :) Może akurat traficie na te, w których widać tą prawdziwą Kamilę ?  

Chciałabym żebyście w komentarzach wyrażali swoje opinie na temat bloga jak i udzielali się w jego tworzeniu. Zróbmy tak, aby ten blog nie był tylko mój i Kamili, ale także Wasz. Pomóżcie stworzyć go tak jak chcielibyście Wy :) 
Możecie podawać pomysły na posty lub zadawajcie w komentarzach nurtujące Was pytania. Pod tym postem OBIECUJE ODPISAĆ NA WSZYSTKO !!!

65 komentarzy:

  1. Śliczne są te zdjęcia :)
    Według mnie Kamila wyszła na wszystkich zdjęciach ślicznie :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według mnie też :) ALe były momenty w których zmuszałam ją do uśmiechu Xd

      Usuń
  2. Śliczna sesja. A zdjęcia które zaznaczyłaś również mi się podobają :)
    Obserwuję!
    Be Beauty (klik) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie są fajne ale te najlepsze według mnie :))

      Usuń
  3. Ale ty mnie oszpecasz ! :( 3 razy nie, wybacz, nie przechodzisz dalej. A co do pytań to mam jedno zasadnicze: Gdzie mój kuferek kamieni, który wygrałam ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa przestań ktoś uwaza inaczej :P nie wygrałaś, predzej ja wygram :*

      Usuń
  4. Podoba mi się zdjęcie, gdzie Kamila siedzi bokiem i widać jej nogę :D
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi również już na początku mówiłam jej że bardzo mi sie podoba <3

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia, szkoda tylko, że w takim małym rozmiarze! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również żałuję. W nowym roku kupuje aparat wiec za niedługo sesje będą na naprawdę wysokim poziomie :)

      Usuń
  6. Śliczny uśmiech! <3

    www.swiatinastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. 3 mi się najbardziej podoba ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo zainteresował mnie Twój blog!
    Cudownie tutaj :)
    czekam na więcej <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia super. Najbardziej spodobały mi się 3,4,5,6,9,14 :) Blog mi się podoba, zaobserwowałam i będę czekać na kolejne posty. Nurtujących pytań jak na razie nie mam, ale jak coś się znajdzie to na pewno zapytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, chociaż mogłyby być większe :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektóre zdjęcia są naprawdę melancholijne :)
    Pozdrawiam!
    https://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne te zdjęcia, takie tajemnicze :D Lubię takie, zwłaszcza w jesień. Naprawdę podobnie wyglądasz do Sel w teledysku "Kill em with kindness", po prostu super :D

    Oczywiście obserwuję i pozdrawiam! :) UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  13. Kamila jest bardzo fotogeniczna, bardzo podobają mi się zdjęcia z tego postu :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mimo tego, że zdjęcia są bardzo zaszumione, to bardzo mi się podobają. Dodaje to pewnego uroku i nadaje świetny klimat. Najbardziej przypadły mi do gustu 6,7,8,9,10. Wydaje się jakby opowiadały pewną historię i wyrażają dużo uczuć.

    Zapraszam do siebie: http://lacylure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mimo tego, że zdjęcia są bardzo zaszumione, to bardzo mi się podobają. Dodaje to pewnego uroku i nadaje świetny klimat. Najbardziej przypadły mi do gustu 6,7,8,9,10. Wydaje się jakby opowiadały pewną historię i wyrażają dużo uczuć.

    Zapraszam do siebie: http://lacylure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie zdjęcia są rewelacyjne! Bardzo podoba mi się ich klimat! :)
    Najbardziej do gustu przypadły mi 4,10,11,12

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy efekt - ładnie :)

    Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
    Zapraszam Cię na kolejny, nowy post!
    www.turqusowa.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia, muszę przyznać, że Kamila jest bardzo ładną dziewczyną i ma piękne, nietypowe oczy:)
    Takiej współpracy jak Wasza tylko pozazdrościć:)
    Pozdrawiam, Klaudek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te miłe słowa, aczkolwiek nie uważam się za taką osobę :) Każdy z nas jest ładny na swój sposób. A co do oczu to prawda. Mam nietypową barwę co mnie wyróżnia ;)

      Pozdrawiam !

      Usuń
  19. Lubię tą piosenkę! :)
    Urocze zdjęcia ;). Moim zdaniem żadne nie potrzebuje poprawki :)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia są prześliczne, ty również...mam taka ochotę złapać aparat i porobić ci kilka zdjęć :)
    Jeśli interesujesz się fotografią to zapraszam na mojego bloga.

    www.born-with-good-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie zdjęcia bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe zdjęcia :)
    Przypominają trochę Selenę w teledysku z piosenki z tytułu :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładne zdjęcia, śliczna dziewczyna

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kamila ma bardzo ładny uśmiech i powinna moim zdaniem na wszystkich być uśmiechnięta! :)
    Pozdrawiam C:
    Jesli masz czas, to proszę, wpadnij na mój kanał :) Będzie mi miło :)
    https://www.youtube.com/watch?v=eg2wPz47A2g
    viviiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki piekny uśmiech! Ładne zdjęcia :)
    A co do bloga to jego wygląd jest świetny (lubię minimalizm) a posty miło się czyta i oglada :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Napewno zdjęcie 3 i 4 :d mega się tam śmieje :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdjęcia piękne :) uważam że im mniej przerabiane tym lepiej trafiają do ludzi :) ja swoich nie przerabiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia!
    Nominowałam Was do tagu, mam nadzieję, że Wam się spodoba.

    link do mnie

    OdpowiedzUsuń
  29. Okej, więc mała rada dla Was: jeśli chcecie, aby czytelnik oglądał zdjęcia przy dźwiękach wspaniałej piosenki Seleny Gomez, musicie ustawić, aby link otwierał się w osobnej karcie. Gdy ja chciałam włączyć kill em with kindness, przeniosło mnie na yt i opuściłam bloga. Niewielka część będzie chciała jeszcze raz do niego wrócić (ludzie są leniwi!). Także to na pewno ;)
    A poza tym, raczej nie widzę innych przeszkód ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za wiadomość po prostu jak ja na niego klikałam to przeniosło nie do innej karty ... nie wiem dlaczego u was tak jest ale postaram sie to zmienic :)

      Usuń
  30. Zdjęcia z uśmiechem są najładniejsze :)
    Pozdrawiam,
    bizarre-case.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawy pomysł na zdjęcia!
    http://diarie-allie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialne zdjęcia, w stylu teledysku Seleny;) Masz piękny uśmiech!
    primegoal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialne zdjęcia, w stylu teledysku Seleny;) Masz piękny uśmiech!
    primegoal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Na początku myślałam że to zdjęcia Seleny Gomez :o

    zapraszam slavicpowerbeauty.blogspot.com odwdzięczam się za każdą obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  35. zdjęcia wyglądają jak portret namalowany:D

    OdpowiedzUsuń
  36. cudowne zdjęcia, każde ma w sobie to coś ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne zdjęcia <3
    obserwuję:)
    Wpadnij do mnie! http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Mi najbardziej podobają się zdjęcia kiedy Kamila się śmieje (super są).
    Jestem nowa na tym blogu, dlatego narazie się nie będę wypowiadać, ale zastanowię się poczytam stare posty <3
    Napewno zaglądnę jeszcze :)

    Zapraszam czasem do mnie
    Gradiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Uśmiech godny naśladowania :)
    Pozdrawiam serdecznie i gratuluję pasji, tak trzymać ;)
    Na planecie Małego Księcia

    OdpowiedzUsuń
  40. Prześliczne zdjęcia .
    Pięknie się uśmiechasz , masz śliczny uśmiech Kamila :)
    Moim zdaniem macie wspaniałego bloga , to jest piękne , że tak świetnie się dogadujecie i macie wspólnego bloga :)
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne klimatyczne zdjęcia<3
    co powiesz na wzajemną obs? daj znać w komentarzu:*

    OdpowiedzUsuń
  42. świetne zdjęcia- te w których Kamila się śmieję są najlepsze bo ukazują szczęście! <3

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne zdjęcia, takie naturalne <3

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Mega piekny usmiech *-* Ja rzadko kiedy obrabiam jakos wybitnie zdjecia jedyne co to bawie sie kolorami i zawsze je podpisuje w sumie kiedys nie podpisywalam ale notorycznie zdjecia byly publikowane na innych blogach wiec teraz wiekszosc zdjec podpisuje - no chyba ze wybitnie mi sie nie chce haha! :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  45. Zdjęcia ładne ;p Ale prawda, wolę jednak nie obrobione ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  46. Zdjęcia są zrobione w takim bardzo artystycznym stylu, są bardzo ładne. Wyróżniają się na blogu ponieważ teraz co drugi blog ma zdjęcia zrobione lustrzanką:)
    Pozdrawiam. lifebystone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)
Komentować może każdy :)
Przyjmujemy wszystkie opinie :)