wtorek, 20 września 2016

Two people, one blog

Witam Cię człowieku !

Jeśli mamy kilka luźnych cegieł, to czy powstanie solidny mur ? Odpowiedź brzmi nie. Potrzebujemy zaprawy, aby wszystko się związało i tworzyło jedność. Chwila, chwila, ale co to ma do tematu posta ? Otóż luźne cegły to osoby, które chcą stworzyć bloga, a zaprawa to współpraca. Co z tego, że mamy chęci skoro nie mamy współpracy ? Potrzebujemy obu składników, aby wykonać coś trwałego.

Jak wiecie lub nie, jesteśmy na blogu we dwie :) Kamila i Paulina - duet nierozłączny.Jak wyglądamy ? Możecie zobaczyć po prawej stronie. Okulary i zielone oczy - to ja ! :)


Powracając do tematu posta. Dwie administratorki bloga, a co za tym idzie - współpraca. Może tego nie widać, ale gdyby nie to, że potrafimy się dogadać -ten blog upadłby po tygodniu :)

Jak to u nas funkcjonuje ?

Paulina jest matką założycielką Don't be so shy. Do jej zadań należy robienie zdjęć, organizowanie sesji, a także wprowadzanie małych zmian na blogu. Jest także makijażystką oraz stylistką.
Paulina była to co robię ja, Kamila ?



Otóż ja zmieniam design bloga, reklamuję go, poprawiam błędy Pauliny... Sprawdzam logikę jej zdań.Prowadzę także statystyki bloga i odpowiadam na ewentualne pytania na naszym emailu. Jestem także jej królikiem doświadczalnym. Testuje na mnie dosłownie wszystko! A jedną z moich głównych ról jest (o zgrozo!) bycie modelką.

I tak to u nas wygląda. I tutaj mamy dla Was dobrą wiadomość, już w następnym poście pojawią się efekty naszej, sobotniej pracy.


Wiecie co Wam napiszę? Bycie wysokim jest cudowne, ale stając przy Mateuszu Bieńku czułam się jak mikrus ( a niby ma się te 178), ale co się dziwić jak chłopak ma 210 cm wzrostu :) Zaksa, Effector, Jastrzębie, Innsbruck - światowy  poziom u mnie! :) Pozdrawiam Popiwczaka, który złapał mnie ciut za nisko ;)
To wszystko w tym poście :)
Bang!

*Dziękujemy za każdą obserwację i zapraszamy do klikania guziczka po prawej stronie u góry :) *

48 komentarzy:

  1. Super że piszecie razem bloga :) ja pisałam z przyjaciółką i rzeczywiście upadł bardzo szybko.

    Pozdrawiam, typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja prowadzę bloga z 2 innymi osobami, i nie wyobrażam sobie pracy bez nich :D
    Be Beauty (klik) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest takie fajnie jak dwie osoby piszą wspólnego bloga.
    Ja pisałam z przyjaciółką i na drugi dzień usunęliśmy go :)
    życzę wytrwałości w dalszym blogowaniu 😉
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety moja współpraca z koleżanką legła po 1 poście. 3 lata później próbuję sił w blogowaniu w pojedynkę.
    pozdrawiam,
    http://ylali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. My także prowadzimy bloga w dwie, mamy nadzieje ,że jak najdłużej:)
    Powodzenia w dalszym blogowaniu.

    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że prowadzicie bloga we dwie i masz rację, gdyby nie współpraca nic by z tego nie wyszło.
    Ja nie potrafiłaby prowadzić bloga z kimś, z obawy, że by mnie zawiódł i świadomości, że być może sama zrobiłabym to lepiej.
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bloga prowadzę w pojedynkę, jednak nie ukrywam, że "pośrednio" współtworzy go ze mną wiele innych - bez nich nie byłoby tak kolorowo i łatwo :)
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne włosy masz. ♥


    Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super że dzielicie się zadaniami i razem prowadzicie bloga, ja bym tak nie umiała :P

    OdpowiedzUsuń
  10. We dwie zawsze raźniej.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ on wysoki, jeszcze nie spotkałam osoby mającej aż tyle wzrostu :)
    Mogłabyś kliknąć w linki TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice blog dolls , with u a great week ♥

    Beba, www.bebagottel.com

    OdpowiedzUsuń
  13. My też prowadzimy bloga w 2 osoby, mamy nadzieje że wytrwamy jak najdłużej ;)
    Nasz blog!

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzeba współpracować aby zrobić coś dużego. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja prowdzę bloga z moimi 3 przyjaciółkami i jak narazie dobrze nam się układa :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że współpracujecie ze sobą i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu ♥ Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę dalszej tak owocnej współpracy i cierpliwości, bo czasem dogadanie się jest skutkiem mozolnych godzin sporów:D PS nie wiem, czy to zabieg stylistyczny, ale jeśli nie, to w tytule zamiast 'two person' powinno być 'two people' :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje zdjęcie, kiedy sięgasz mu do ramion, przy twoim wzroście mnie rozwala! :D Mam nadzieję, że nadal będzie wam się dobrze współpracowało. ;)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wyglądacie kochane, życzę dalszej miłej współpracy! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bloga prowadzę sama, ale czasem brakuje mi drugiej osoby, która napisałaby posta, gdy ja nie mam na to czasu... No ale, muszę dawać sobie sama jakoś radę - co ostatnio wychodzi coraz trudniej. :)

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie, że udaje wam się prowadzić bloga we dwie :D

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspólne prowadzenie bloga to musi być świetna sprawa ;)
    O jacie, Mateusz Bieniek! ♥

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też jestem wysoka i zawsze bardzo nieswojo czuję się, stając przy wyższych osobach, bop zawsze mam ludzi maksymalnie na wyskości swoich oczu xd

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Mało brakuje, byś była większa niż Popiwczak :D
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię jak na blogu są dwie osoby. Jest ciekawiej! :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja niestety jestem niska, mam metr pięćdziesiąt z kawałkiem i chciałabym jeszcze kiedyś urosnąć. Nie wiem czy to jest jeszcze możliwe bo jestem dorosła. Ładne zdjęcia. Pozdrawiam.

    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Też mam 178 cm wzrostu! :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Super, że świetnie się razem dogadujecie. Szczerze mówiąc ja nie potrafiłabym z kimś tak ściśle i długofalowo współpracować - jestem zbyt uparta ;)

    link do mnie

    OdpowiedzUsuń
  29. So cute!

    https://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie jest mieć taką cegiełkę do współpracy ;). Na pewno łatwiej prowadzić bloga we dwie ;)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie że się dogadujecie bo ja z siostrą czesto się sprzeczamy :D o wszystko :D
    A cóż wzrost tego człowieka.. hm... imponujący :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. wysokie dziewczyny sa fajne, też jestem całkiem wysoka bo mam 173 cm wzrostu :P

    wspolpraca jest bardzo ważna, masz rację :P

    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Super, że się dogadujecie i tak długo fajnie razem prowadzicie bloga! Też kiedyś miałam bloga z przyjaciółką, jednak został zablokowany bo kilku tygodniach ;P Dosyć wysoki ten człowiek :D Ja też jestem całkiem wysoka, mam 171 cm wzrostu ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :) UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja mam tylko 154cm haha, ale zbytnio mi to nie przeszkadza, chociaż chciałabym mieć około 160cm :)
    Fajny pomysł, że dzielicie się pracą na blogu z przyjaciółką. BeautyBy Nathalie napisała o tym, że ona też prowadziła bloga z przyjaciółką, to byłam ja haha :D
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajnie, że potraficie się tak dogadać co do wszystkich kwestii:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gdy mieszkalam w Polsce bylam straszna i na dodatek wielka fanka siatkowki znalalam kazdy sklad kazdej druzyny haha! Niestety po przeprowadzce odpuscilam sobie mimo tego zawsze z usmiechem czytam nowinki, ogladam wywiady jak i rowniez dowiaduje sie co i jak!
    Mojemu sercu jest najblizszy Lotos Trefl Gdansk ale rowniez Skra, Resovia, Azs Olsztyn.. takie tam, haha! Bardzo fajnie ze sie pokazalyscie !
    Zycze wam powodzenia dziewczyny! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kibicuję Skrze, ale jednak jestem związana z naszym Węglem i Zaksiakami :)

      Usuń
  38. swietnie sie podzielilyscie :) ciekawy pomysl, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczny blog!!!
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Super post! Gratuluję wam tak owocnej współpracy <3 Jeju, czemu wszyscy są tacy wysocy? Mam zaledwie 165cm wzrostu i przy Tobie, Kamila, czułabym się jak mróweczka, haha!


    Obserwuję :) Zapraszam też do mnie!
    http://annemcosplay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah najniższa osoba u mnie w klasie ma 153 :) I wygląda prawie jak ja przy Bieniu :) Gram w koszykówkę,siatkówkę, ręczna, więc wzrost jak najbardziej mi służy :)

      Usuń
  41. Świetny post. Super, że się dogadujecie i jesteście nierozłączne- o to właśnie chodzi w owocnej współpracy ♥
    talikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Również prowadzimy bloga we dwie :-D
    Życzymy wam dalszych sukcesów na blogu :-P
    Pozdrawiamy :-*

    OdpowiedzUsuń
  43. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)
Komentować może każdy :)
Przyjmujemy wszystkie opinie :)