sobota, 29 października 2016

Góry Polski!

Witam Was w to sobotnie popołudnie ! 
Na początku bardzo chciałabym Was przeprosić że tak długo nic się tu nie działo ale sami wiecie szkoła i dużo problemów codziennych. 
Jeśli dalej Jesteście tu z nami to zapraszam do rozwinięcia ... 




Pewnie nikt z was nie wie, ale niedawno (miesiąc temu )  byłam na wycieczce integracyjnej z moją nową klasą ( plastyczną ) i innymi klasami mojego liceum). 
Jako miejsce, w którym spędziliśmy 3 dni, zostało wybrane Zakopane, a w sumie to tak jakby obrzeże bo jechaliśmy do centrum około 15 minut autobusem. 
Jeszcze nie dawno byłam na NIE, jeśli chodziło o góry (zwłaszcza Polskie ), zawsze byłam zwolennikiem tej drugiej strony Polski ;) 
Po tej wycieczce, chciałabym tam wracać co roku... a nawet kilka razy w roku. 
Od momentu, w którym ujrzałam te piękne krajobrazy, Krupówki, całe Zakopane. 
Zakochałam się. 
Każdemu kto nie był, lub był dawno temu, naprawdę polecam Wam z całego serca. Najpiękniejsze miejsce jakie widziałam.  
Warto wchodzić na każdą górę, mimo że nogi okropnie bolą, za sam ten widok. 





Zegnam Was cieplutko i do następnego <3 <3

18 komentarzy:

  1. Świetne widoki :)
    Bardzo lubię Polskie góry :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No no polskie góry to coś pięknego. Piękne zdjęcia
    Pozdrawiam\

    Zapraszam do mnie: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  3. boze jak ja kocham polskie gory! niestety, ale mieszkam w Szczecinie i rzadko kiedy mam okazje tam byc :(
    co powiecie na wspolna obs? ja juz i to z ogromna checia
    buziaczki

    zapraszam na nowy post, odwdzięczam się za każdą obserwację
    http://justemsi.blogspot.com/2016/10/pastels-jacket-boyfriend-jeans-style.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety nie byłam w zakopanym, ale mam taki plan, aby pojechać do niego w ferie. :)
    Ładne widoki tam miałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Budzenie się mając takie widoki jest wspaniałe <3 Cały czas bym tam mieszkać nie umiała ale taka mała odskocznia raz na jakiś czas może być ;)

      Usuń
  5. Szkoła chyba jest największą przeszkodą w prowadzeniu bloga. Zabiera niestety sporo czasu ;/ W Zakopanym bardzo dawno nie byłam, aż prawie zapomniałam jak wygląda to miejsce. Z chęcią w przyszłości się tam wybiorę znowu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie przydałby się taki wypad każdemu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia , widoki na pewno nie zapomniane ;)
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Zakopane. W tym roku byłam tam na wakacjach. Mam nawet o tym post na blogu. Bardzo lubię polskie góry! przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Macie bardzo ładny wygląd bloga, zdjęcia po prostu petarda ♥
    Ja dopiero zaczynam , miło by było gdybyście wpadły na mojego bloga :)
    Ja oczywiście obserwuje i liczę na rewanż :*
    http://bebeautysuue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama byłam w Zakopanym i Tatrach i musze przyznać że jest na co popatrzeć :). Śliczne widoki i krajobraz ale niestety nogi bolą. W wolnej chwili zapraszam do mnie :)http://littlecookiebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie jest w zakopanym sama bym tam pojechała kolejny raz.
    Zapraszam do mnie https://natkq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zdjęcia oraz ciekawy post. Ja prowadzę podobny blog, więc w przerwie zapraszam do mnie.
    https://pozytywnaja.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej śliczne zdjęcia, tylko szkoda, że malutkie :(

    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Love everything you picked out, each item so gorgeous! You have amazing style and you know how much I love it xx You will like to see more fashion from here.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post

    Your blog was shared on my blog The Blogs List and your link has been linked to My Blog List (MBL - top right).

    Best!
    Blogs Showcase

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/02/be-yourself-means-to-go-own-way.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)
Komentować może każdy :)
Przyjmujemy wszystkie opinie :)