czwartek, 3 sierpnia 2017

Powrót ?

Witam was, po dość długiej przerwie, postanowiłam napisać tu coś w ramach wyjaśnień... 



Więc, na dobry początek postu chciałabym was przeprosić za naszą nieobecność, od kilku miesięcy chciałyśmy tu wrócić lecz przez pewne ,,problemy", nie potrafiłyśmy napisać tego pierwszego od pewnego czasu postu. 

Nie myślcie że to coś złego, po prostu Kamila nie potrafiła się do tego przekonać, już kilka razy mówiła mi że pisze i pisze ale jakoś ten post nigdy tu nie trafił. 

Podczas roku szkolnego miałyśmy dość mało czasu na pisanie tu, jak wiecie pierwsza klasa, więcej nauki, a to równa się mniej czasu dla siebie i dla bloga. 

Nie wiem, czy to jest nasz ostateczny powrót, pisze tu bo ten post traktuje jak taki nie zakończony rozdział w moim życiu i musiałam się gdzieś na ten temat wypowiedzieć więc dlaczego nie tu. 

Na pewno nie będziemy tu pisać na bieżąco, ale postaramy się co jakiś czas coś wrzucić. 
  
Nie chciałam żeby ten post był jakiś długi, więc myślę że to koniec tych wyjaśnień. 
Żeby nie było tu tylko moje zanudzanie, postanowiłam wstawić tu kilka zdjęć, które zrobiłam w ostatnich miesiącach. 










1 komentarz:

  1. Bardzo ładne zdjęcia :) W takim razie czekam na kolejny post :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)
Komentować może każdy :)
Przyjmujemy wszystkie opinie :)